حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 31 فروردین , 1403 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
گشتی در مراکز خرید تهران
20 اکتبر 2018 - 16:27
شناسه : 4160
بازدید 333
7

تهران با طعم پاساژ گردی شهرستانی ها اگر برای بار اول وارد تهران شده باشند می توانند یک روز تمام به دیدن پاساژهای شیک و لوکس پایتخت بروند و از شمال تهران در منطقه اندرزگو و مقدس اردبیلی گرفته تا مناطق غربی تهران را زیر و رو کنند.   خرید و تفریح در مرکز خرید […]

ارسال توسط :
پ
پ

تهران با طعم پاساژ گردی

شهرستانی ها اگر برای بار اول وارد تهران شده باشند می توانند یک روز تمام به دیدن پاساژهای شیک و لوکس پایتخت بروند و از شمال تهران در منطقه اندرزگو و مقدس اردبیلی گرفته تا مناطق غربی تهران را زیر و رو کنند.

 

خرید و تفریح در مرکز خرید پالادیوم

 

پالادیوم در محله زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی واقع شده است که بسیاری از نیازهای ساکنین منطقه را تامین می‌کنه، اما با توجه به جاذبه‌های تفریحی و خدمات پالادیوم، از تمام نقاط تهران به آنجا می‌آیند. مهمترین ویژگی پالادیوم لوکس بودن و طراحی فضاهای داخلی و نورپردازی مجموعه است. همینطور مجموعه‌ای کامل برای خرید و تفریحه، پوشاک مد روز و کیف و کفش، لوازم آرایشی، جواهرات و زیورآلات، لوازم دکوراسیون و صنایع هنری و… در آن پیدا میشه.فروشگاه‌های پالادیوم لوکس و شیک هستند و عموما از برندهای معتبر و معروف هستند. همینطور می‌تونید مغازه‌هایی پیدا کنید که تنها اینجا شعبه دارند. گشت و گذار در بین این مغازه‌ها ساعت‌ها زمان شما را می‌گیره.

 

خرید و تفریح در مرکز خرید پالادیوم

 

البته پالادیوم فقط یک مرکز خرید لباس و جواهرات و کیف و کفش نیست. علاوه بر خرید، خدمات دیگری هم در مجموعه پالادیوم مثل سالن بدنسازی، استخر و سونا و ماساژ، سالن زیبایی، کلینیک پوست و زیبایی، شهربازی، سوپرمارکت، داروخانه، آژانس هوایی، گل فروشی، خشکشویی و کارواش هم ارائه می‌شه. همینطور رستوران‌ها و کافه‌ها و فودکورت پالادیوم برای امتحان مزه‌های خوب و جدید انتخاب خوبیه.

 

خرید و تفریح در مرکز خرید پالادیوم

 

چطور بریم پالادیوم؟

پالادیوم در خیابان مقدس اردبیلی واقع شده که دو مسیر دسترسی اصلی برای رسیدن به پالادیوم وجود دارد. اول از خیابان ولی‌عصر به سمت زعفرانیه و دوم اتوبان چمران، خیابان الف. از هر دو طرف که وارد خیابان مقدس اردبیلی بشوید، تقریبا وسط‌های خیابان و نبش کوچه عروضی یک مجتمع زیبا دیده می‌شه که پالادیوم است.

 

داخل کوچه عروضی به ورودی پارکینگ پالادیوم میرسید، پارکینگی با ظرفیت 1000 خودرو، که دغدغه جا پارک را تا حدی برای شما از بین برده است.

 

خرید و تفریح در مرکز خرید پالادیوم

 

اگر با وسایل حمل و نقل عمومی می‌خواهید به پالادیوم بروید، به چهارراه پارک وی رفته و با تاکسی به مرکز خرید پالادیوم بروید.

 

البته می‌توانید با BRT، ایستگاه همایونی پیاده شوید و تا مرکز خرید پالادیوم 10 دقیقه پیاده بروید.

 

مراکز خرید تیراژه

 

مرکز خرید تیراژه تهران

 

این مرکز خرید سه طبقه علاوه بر شهربازی سرپوشیده در طبقه آخر، دارای ۳۵۰ واحد تجاری با برندهای معتبر است. از جمله این اصناف مبلمان، آرایشی بهداشتی، کفش و پوشاک بچگانه، زنانه و مردانه، ساعت، صنایع چرمی، وسایل صوتی و تصویری، عینک، لوازم ورزشی، جهیزیه عروس، نوشت افزار، رستوران، فینگر فود و کافی شاپ هستند.

 

این مجتمع دارای ۳ طبقه پارکینگ است.

امکانات: پارکینگ، آسانسور، پله برقی، سرویس بهداشتی و نمازخانه.

ساعت کار: ۱۰ صبح تا24

 

مرکز خرید ونک

این مرکز خرید ۲ طبقه دارای ۱۲۰ واحد تجاری شامل پوشاک و کیف و کفش زنانه، عطر، محصولات آرایشی و بهداشتی و عینک است.

  • امکانات: پارکینگ اختصاصی، سیستم تهویه هوا، آسانسور، فضای استراحت و کافی شاپ.
  • ساعت کار: هر روز از ۱۱ صبح تا ۱۰ شب.
<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.