حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 31 فروردین , 1403 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
گزارش کافه بازار از کف بازار لوازم خانگی
27 ژوئن 2018 - 11:25
شناسه : 3400
بازدید 271
7

توی امین حضور چه خبره؟ اگر بعد از عید سراغتان به امین حضور افتاده باشد می بینید که یا کالا نیست یا قیمت ها روزانه افزایش می یابد. البته تا به امروز افراد و رسانه های مختلف؛ نظرات گوناگونی درباره وضعیت این روزهای بازار به مردم داده اند. مجله خبری کافه بازار با اتکاء به دسترسی […]

ارسال توسط :
پ
پ

توی امین حضور چه خبره؟ اگر بعد از عید سراغتان به امین حضور افتاده باشد می بینید که یا کالا نیست یا قیمت ها روزانه افزایش می یابد. البته تا به امروز افراد و رسانه های مختلف؛ نظرات گوناگونی درباره وضعیت این روزهای بازار به مردم داده اند.

مجله خبری کافه بازار با اتکاء به دسترسی به داده های اولیه بازار و فعالیت در صنف لوازم خانگی قصد دارد نمایی دیگر از وضعیت بازار را به شما هموطنان تقدیم می کند.

برای اینکه بفهمیم وضعیت بازار لوازم خانگی به چه شکلی است هم مشاهدات عینی بازار را بایستی مد نظر قرار دهیم و هم یک وضعیت کلی از بازار، اقتصاد و وضعیت صنعت کشورمان به شما عرضه کنیم تا در نهایت دچار هیچ سوء تفاهم و کج فهمی نشویم.

نظرات کارشناسان و مسئولان:

1- روحانی (رئیس جمهور) و  : کالا به اندازه کافی در بازار هست .

2-دولتمردان من جمله وزیر ارتباطات یا صنعت: شرکت ها دلار رسمی 4200  تومان گرفته اند تا واردات انجام دهند. برخی شرکتها دلار گرفته اند اما واردات نداشته اند.

دیانی (رئیس انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی) :  اگر مشکل بازار داخلی و سرمایه در گردش (تولید کنندگان داخلی) حل شود، با وجود محدودیت‌ها در راستای تولید مواد اولیه می‌توان بازار لوازم خانگی را کنترل کرد.دیانی درخصوص اینکه برخی معتقدند تولیدکنندگان لوازم خانگی محصولات خود را در بازار عرضه نمی‌کنند،عنوان کرد: این اقدام از سوی تولیدکنندگان صورت نمی‌گیرد،‌

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.