حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 6 اردیبهشت , 1403 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
گرمان گاز در معرض دید!
10 دسامبر 2019 - 11:23
شناسه : 10742
بازدید 283
18

این روزها با توجه به مشکلاتی که در واردات کالا و قطعات مورد نیاز در کشور وجود دارد،برخی کارخانجات هنوز به تولید داخل ایمان داشته و خود را از چرخه اقتصادی کشور خارج نکرده اند.شرکت گرمان گاز توس نیز یکی از این شرکت هاست. گرمان گاز توس برند تحت حمایت الکترواستیل برندی آشنا در حوزه […]

ارسال توسط :
پ
پ

این روزها با توجه به مشکلاتی که در واردات کالا و قطعات مورد نیاز در کشور وجود دارد،برخی کارخانجات هنوز به تولید داخل ایمان داشته و خود را از چرخه اقتصادی کشور خارج نکرده اند.شرکت گرمان گاز توس نیز یکی از این شرکت هاست.

گرمان گاز توس برند تحت حمایت الکترواستیل برندی آشنا در حوزه تولید لوازم خانگی با بیش از 40 سال سابقه درخشان در تولیدات داخلی در شهر مشهد واقع شده که توانسته با استفاده از دانش روز و بهره گیری از نیروهای انسانی بومی و مهندسان ایرانی ،محصولاتی کاملا داخلی را به بازار عرضه کرده و حتی به کشورهای همسایه نیز صادر کند.

گرمان گاز با عنوان تجاری GHM (جی اچ ام) درز مینه تولید آبگرمکن و بخاری در حال فعالیت است.

جی اچ ام در بخش تولید آبگرمکن در دو نوع برقی و گازی طراحی و تولید می شوند.

یکی از افتخارات مهم و ارزشمند گرمان گاز تولید آبگرمکن فوری مخزنی است که به دست مهندسان و طراحان داخلی تولید شده و به ثبت اختراع جهانی رسیده است.

این امر برای ملت ایران افتخار بزرگی است که برندی ایرانی محصولی کاربردی را به ثبت جهانی رسانده و اختراعی کاربردی را در دسترس همگان قرار دهد.

گرمان گاز با وجود مشکلات اقتصادی و وجود تحریم ها،توانسته حیات خود را در بخش تولید حفظ کرده و به پایداری خود بیافزاید.

این شرکت به دلیل نبود دستگاه ها و ماشین آلات مورد نیاز،ناگزیر به ساخت دستگاه های لازم جهت تولید قطعات مصرفی در آبگرمکن ها شده،که همین امر خود موجب شکوفایی بیشتر و کمک به اقتصاد کشور خواهد شد.

برند گرمان گاز نه تنها موجب رونق تولید شده بلکه باعث اشتغال 300 نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم شده و خانوارهای بسیاری را از نگرانی بیکاری رها کرده است.

امیدواریم که با حمایت از تولیدکنندگان داخلی ،هم چرخه اقتصادی کشور رونق یابد و هم اشتغال برای افراد ایرانی ایجاد شود.

برای دیدن جزئیات این رویداد اینجا کلیک کنید.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.