حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
گران شدن بلیت سینما + اکران 3 فیلم نوروزی
15 مارس 2021 - 1:58
شناسه : 12819
بازدید 184
8
گران شدن بلیت سینما

بالاخره پس از چندین هفته تشکیل جلسه در شورای صنفی نمایش و در فاصله چند روز مانده تا شروع سال جدید، باز هم تکلیف فیلم‌های اکران نوروزی کامل مشخص نشد و فعلا ضمن گران شدن بلیت، فقط و فقط سه فیلم معرفی شده‌اند. در حالی که قرار بود چند هفته قبل اسامی فیلم‌های اکران نوروزی […]

ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

بالاخره پس از چندین هفته تشکیل جلسه در شورای صنفی نمایش و در فاصله چند روز مانده تا شروع سال جدید، باز هم تکلیف فیلم‌های اکران نوروزی کامل مشخص نشد و فعلا ضمن گران شدن بلیت، فقط و فقط سه فیلم معرفی شده‌اند.

در حالی که قرار بود چند هفته قبل اسامی فیلم‌های اکران نوروزی مشخص شود، اما با توجه به شرایط خاص سینما در دوران پاندمی کرونا، مهلت درنظر گرفته شده برای صاحبان فیلم‌های تمدید شد تا شاید تهیه‌کننده‌های بیشتری با فیلم‌های مخاطب پسند راغب به اکران فیلم خود در سال جدید شوند.

براین اساس در جلسه روز 24 اسفند شورای صنفی نمایش سه فیلم «خون شد» مسعود کیمیایی، «لاله» اسدالله نیک‌نژاد و «تک خال» به تهیه‌کنندگی حسین فرحبخش از چهارشنبه، 27 اسفندماه اکران می‌شوند.

مرتضی شایسته – دبیر شورای صنفی نمایش – همچنین گفت: از رییس سازمان سینمایی درخواست کردیم که به جای سه فیلم، برای نوروز پنج فیلم اکران شود که با مواقت ایشان فردا 25 اسفند، دو فیلم دیگر هم معرفی می‌شوند.

او که قبلا گفته بود در صدد هستند یک فیلم کودک هم در سبد اکران نوروز باشد، افزود: احتمالا یکی از این فیلم‌ها کمدی است و یکی هم کودک.

مرتضی شایسته همچنین درباره قیمت بلیت سینماها با تاکید براینکه افزایش قیمت زیاد نیست و بر استقبال مخاطب هم تاثیری ندارد، گفت: آنچه را درخواست و مصوب کرده بودیم با موافقت رییس سازمان سینمایی همراه بوده و از این پس بلیت سینماهای درجه یک 20 هزار تومان، سینماهای ممتاز 25 هزارتومان و سینماهای مدرن 30 هزار تومان خواهد بود.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.