حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 6 اردیبهشت , 1403 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
کوئید 19 و جدیدترین آمار مبتلایان و جان باختگان
12 آوریل 2020 - 18:00
شناسه : 11520
بازدید 144
10

در طی ماه های اخیر بیماری ویروسی بنام کوئید 19 در حال گسترش و فراوانی در دنیای امروز می باشد که در بی رحمانه ترین حالت ممکن عمل کرده و بدون در نظر گرفتن قشر و جنسیت افراد و حتی موقعیت اجتماعی ، فرد را به این ویروس دچار کرده و در موارد بسیاری به […]

ارسال توسط :
پ
پ

در طی ماه های اخیر بیماری ویروسی بنام کوئید 19 در حال گسترش و فراوانی در دنیای امروز می باشد که در بی رحمانه ترین حالت ممکن عمل کرده و بدون در نظر گرفتن قشر و جنسیت افراد و حتی موقعیت اجتماعی ، فرد را به این ویروس دچار کرده و در موارد بسیاری به مرگ فرد دچار می شود.

هر روزه بر تعداد مبتلایان و جان باختگان این ویروس در جهان افزوده شده و همواره به آمار افرادی که به این ویروس نامرئی مبتلا می شوند می افزاید.

وزارت بهداشت ایران در تلاش است تا بتواند برای تمامی افراد جامعه پیشگیری ها و عملیات بهداشتی لازم را برقرار کرده و آمار مبتلایان آن را کاهش دهد.

رئیس مرکز اطلاع‌ رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون ۷۱هزار و ۶۸۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۱۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۴۴۷۴ نفر رسیده است.

جدیدترین آمار کوئید 19 تا 24 فروردین 99

کیانوش جهانپور روز یکشنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن در کشور افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز ( ۲۴ فروردین) بر اساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاههای علوم پزشکی ۱۶۵۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کشور به ۷۱ هزار و ۶۸۶ نفر رسید.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ادامه داد: در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۷ بیمار دیگر مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و از زمان شیوع این بیماری در کشور تاکنون ۴۴۷۴ نفر جان خود را از دست داده اند.

جهانپور بیان کرد: بر اساس این گزارش ها تا کنون ۴۳هزار و ۸۹۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کشور  بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند و ۳۹۳۰ نفر از این بیماران نیز در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی گفت: تاکنون ۲۶۳ هزار و ۳۸۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی ستاد ملی مدیریت کرونا افزود: از مردم می خواهیم همچنان در خانه بمانند تا بتوانیم در زمان مناسب این اپیدمی را مهار کنیم.

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.