حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
کمربند مجهز به ایربک برای سالمندان در فرانسه
01 فوریه 2018 - 14:17
شناسه : 2366
بازدید 269
7

همیشه بیرون رفتن افراد پیر و مسن دل مشغولی برای سایر اعضای خانواده بوده است. شرکت هلیت برای جلوگیری از شکستگی لگن در سالمندان کمربندی با سنسورهایی ساخته است که در ادامه به آن می پردازیم. شرکت “هلیت” (Helite)این کمربند را که “هیپ ایر”(Hip’Air)نام دارد، برای جلوگیری از شکستگی لگن در سالمندان تولید کرده است. در داخل این […]

ارسال توسط :
پ
پ

همیشه بیرون رفتن افراد پیر و مسن دل مشغولی برای سایر اعضای خانواده بوده است. شرکت هلیت برای جلوگیری از شکستگی لگن در سالمندان کمربندی با سنسورهایی ساخته است که در ادامه به آن می پردازیم.

شرکت “هلیت” (Helite)این کمربند را که “هیپ ایر”(Hip’Air)نام دارد، برای جلوگیری از شکستگی لگن در سالمندان تولید کرده است.

در داخل این کمربند سنسورهایی قرارگرفته است که زمان زمین خوردن سالمند را در 0.2 ثانیه قبل از وقوع آن تشخیص می‌دهد سپس به هنگام زمین افتادن، دو ایربگ در قسمت بالای لگن، پر از هوا می‌شوند تا از سالمند محافظت شود.

 

این شرکت که پیش از این سازنده “جلیقه‌های ایربگ دار” برای موتورسیکلت سواران نیز بوده است، معتقد است که این کمربند برای زمین افتادن‌های دیگر نیز کاربرد دارد.

همچنین این شرکت مدعی شده است که این کمربند تا 90 درصد از سالمند محافظت خواهد کرد در حالی که “محافظ‌های لگن” تولید شده، تنها تا 10 درصد از کاربر محافظت می کنند.

البته این 90 درصد در حد یک تئوری است زیرا نمی‌توان سالمندان را مجبور به پوشیدن این کمربند کرد و همچنین این تکنولوژی برای آزمایشات بالینی خیلی جدید است.

این کمربند در ماه مارس برای پیش سفارشات در کشور فرانسه در دسترس خواهد بود.

منبع: ایسنا

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.