حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 31 فروردین , 1403 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
کرایه تاکسی ها افزایش پیدا می کند
12 آوریل 2019 - 20:32
شناسه : 5624
بازدید 263
4

شاید تنها چیزی که این اواخر خیلی گران نشده کرایه های حمل و نقل از قبیل کرایه تاکسی بوده که در حال حاضر خبر رسیده که در پایان فروردین ماه افزایش کرایه تاکسی نیز خواهیم داشت! سوال این است که قرار شده 400 تومان به حقوق کارگر اضافه شود، این 400 تومان قرار است از […]

ارسال توسط :
پ
پ
شاید تنها چیزی که این اواخر خیلی گران نشده کرایه های حمل و نقل از قبیل کرایه تاکسی بوده که در حال حاضر خبر رسیده که در پایان فروردین ماه افزایش کرایه تاکسی نیز خواهیم داشت! سوال این است که قرار شده 400 تومان به حقوق کارگر اضافه شود، این 400 تومان قرار است از 400 جا هم گرانی به بار بیاورد؟

علیرضا قنادان در مورد آخرین نرخ کرایه‌های تاکسی‌ها در سال جدید با بیان این که در دی ماه سال گذشته لایحه افزایش نرخ کرایه تاکسی به شورای شهر ارسال شده و پس از تصویب،  مورد تایید فرمانداری نیز قرار گرفت؛ گفت: بر اساس مصوبه شورای شهر، نرخ کرایه‌های جدید بر اساس نرخ رسمی تورم در انتهای سال ۹۷ محاسبه می‌شود که براین اساس باید نرخ تورم از سوی مرکز آمار ایران اعلام شود.

وی با بیان اینکه از مرکز آمار ایران برای اعلام نرخ رسمی تورم استعلام کردیم و امیدواریم هر چه سریعتر پاسخ نامه داده شود گفت: امیدواریم تا اواخر فروردین ماه و یا نهایتاً اول اردیبهشت بتوانیم نرخ جدید کرایه های تاکسی را اعمال کنیم هرچند که مقدمات کار  برای تغییر برچسب‌ها و  اصلاح قیمت‌ها در پایانه‌ها در دستور قرار گرفته است.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی  با بیان اینکه فرمول نرخ گذاری در سال گذشته تغییر کرده و بر اساس مسافت و زمان سفر نرخ مشخص می‌شود، افزود: البته رانندگان تاکسی نمی‌توانند تا زمانی که برچسب کرایه بر روی خودروی آنها نصب نشده و یا تابلوی اعلام نرخ پایانه ها نصب نشده است، نسبت به افزایش کرایه اقدام کنند.

منبع: ایسنا

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.