حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
کدام لباسشویی پاکشوما را بخریم؟
20 آگوست 2018 - 10:53
شناسه : 3679
بازدید 470
10

اطلاعاتی در مورد موتورماشین لباسشویی پاکشوما همانطور که میدانیم موتورهای ماشین لباسشویی های امروزی معمولا کم صدا و کم لرزش است. 1.موتور ماشین لباسشویی میتواند اینورتر یا معمولی باشد که مزایای موتور اینورتراین است که باعث کاهش مصرف برق می شود و نویز ولرزش کمتر و دارای راندمان بیشراست. 2.موتور ماشین لباسشویی میتواند تسمه ایی […]

ارسال توسط :
پ
پ

اطلاعاتی در مورد موتورماشین لباسشویی پاکشوما

همانطور که میدانیم موتورهای ماشین لباسشویی های امروزی معمولا کم صدا و کم لرزش است.

1.موتور ماشین لباسشویی میتواند اینورتر یا معمولی باشد که مزایای موتور اینورتراین است که باعث کاهش مصرف برق می شود و نویز ولرزش کمتر و دارای راندمان بیشراست.

2.موتور ماشین لباسشویی میتواند تسمه ایی یا یا بدون تسمه(گیربکسی: که به اشتباه رایج شده است)باشد. درماشین لباسشویی های پاکشوما با توجه به اشکالات فنی در موتورهای بدون تسمه که تا کنون مشاهده شده، توصیه نمی گردد. تسمه ای با تکنولوژی اینورتر یا BLDC توصیه می شود.

3.موتور ماشین لباسشویی میتواند دیگه الماسه ویا دیگ استیل باشد که فرق دیگه الماسه و دیگ استیل درتکنولوژی آن هاسست. جنس هر دو دیگ از استیل است ولی دیگه الماسه ا تکنولوژی ساخت بالاتری داشته و قابلیت حباب سازی و فشار آب را نیز داراست که باعث عملکرد بهتر شستشو می شود.

4.موتور ماشین لباسشویی دارای 144گارانتی است.

5.موتور ماشین های لباسشویی تمام اتوماتیک پاکشوما ساخت ایران انجام می گیرد ولی بعضی از قطعات حساس آن از کره، ایتالیا و چین تامین می گردد.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.