فروشگاه اینترنتی دیدبازار در آستانه سه سالگی و پس از گذر از یک دوره 9 ماهه تغییر و تحولات مستمر در حوزه برنامه ریزی و هدفگذاری؛ سال جدید را با اهداف کوتاه مدت قابل دسترسی و برنامه ریزی آغاز نموده است.
از جمله فعالیت هایی که در سال گذشته فروشگاه دیدبازار آغاز نمود راه اندازی کمپین حمایت از کالای ایرانی بود که امسال نیز در سال «حمایت از کالای ایرانی» قصد دارد این برنامه را مفصل تر و با اطلاع رسانی بیشتری پیگیری کند.
یکی دیگر از اقدامات سال گذشته ؛ راه اندازی مجدد بخش خبری فروشگاه اینترنتی دیدبازار با رویکردی جدید و تحت عنوان کافه بازار بود. برنامه امسال این مجله خبری؛ غنی شدن محتوای مجله با اقدام به تولید محتوای مناسب و علمی- تجربی و باز نشر مقالات و اخبار فاخر مرتبط با نیاز مخاطبان محترم مجله و مشتریان یک فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی می باشد.
ثبت دیدگاه