حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, 1 اردیبهشت , 1403 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
چشم انداز دیدبازار در سال 1397
08 آوریل 2018 - 12:24
شناسه : 2957
بازدید 271
6

فروشگاه اینترنتی دیدبازار در آستانه سه سالگی و  پس از گذر از یک دوره 9 ماهه تغییر و تحولات مستمر در حوزه برنامه ریزی و هدفگذاری؛ سال جدید را با اهداف کوتاه مدت قابل دسترسی و برنامه ریزی آغاز نموده است. از جمله فعالیت هایی که در سال گذشته فروشگاه دیدبازار آغاز نمود راه اندازی کمپین […]

ارسال توسط :
پ
پ

فروشگاه اینترنتی دیدبازار در آستانه سه سالگی و  پس از گذر از یک دوره 9 ماهه تغییر و تحولات مستمر در حوزه برنامه ریزی و هدفگذاری؛ سال جدید را با اهداف کوتاه مدت قابل دسترسی و برنامه ریزی آغاز نموده است.

از جمله فعالیت هایی که در سال گذشته فروشگاه دیدبازار آغاز نمود راه اندازی کمپین حمایت از کالای ایرانی بود که امسال نیز در سال «حمایت از کالای ایرانی» قصد دارد این برنامه را مفصل تر و با اطلاع رسانی بیشتری پیگیری کند.

یکی دیگر از اقدامات سال گذشته ؛ راه اندازی مجدد بخش خبری فروشگاه اینترنتی دیدبازار با رویکردی جدید و تحت عنوان کافه بازار بود. برنامه امسال این مجله خبری؛ غنی شدن محتوای مجله با اقدام به تولید محتوای مناسب و علمی- تجربی و باز نشر  مقالات و اخبار فاخر مرتبط با نیاز مخاطبان محترم مجله و مشتریان یک فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی می باشد.

 

 

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.