حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
وضعیت نامعلوم سوشا مکانی برای بازی با شهر خودرو
22 سپتامبر 2019 - 12:48
شناسه : 7622
بازدید 178
8

احتمال دارد دروازه‌بان تیم مسجدسلیمان نتواند تیمش را در بازی با شهرخودرو همراهی کند.    سوشا مکانی که در دیدار گذشته نفت مسجدسلیمان مقابل سپاهان دچار پارگی از ناحیه لب شد و بعد از بازی با حضور در بیمارستان 12 بخیه خورد، با بانداژ در تمرینات کارش را ادامه می‌دهد اما احتمال دارد نتواند در […]

ارسال توسط :
پ
پ

احتمال دارد دروازه‌بان تیم مسجدسلیمان نتواند تیمش را در بازی با شهرخودرو همراهی کند.

   سوشا مکانی که در دیدار گذشته نفت مسجدسلیمان مقابل سپاهان دچار پارگی از ناحیه لب شد و بعد از بازی با حضور در بیمارستان 12 بخیه خورد، با بانداژ در تمرینات کارش را ادامه می‌دهد اما احتمال دارد نتواند در بازی روز چهارشنبه تیمش حضور پیدا کند.

از آنجایی که جراحت لب مکانی زیاد است و با هر برخوردی ممکن است بخیه‌ها پاره شده و بار دیگر دچار خونریزی شود، احتمال دارد پزشکان اجازه بازی کردن مقابل شهر خودرو را در هفته پنجم لیگ برتر به او ندهند. باید منتظر ماند و دید در نهایت کادر فنی و پزشکی نفت چه تصمیمی درباره این دروازه‌بان باتجربه اتخاذ می‌کنند.

گفتنی است؛ دیدار نفت مسجدسلیمان شهرخودروی مشهد ساعت 18:30 روز چهارشنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.