حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, 4 اردیبهشت , 1403 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
وزیر ارتباطات به سریال نون خ واکنش نشان داد !
22 آوریل 2020 - 18:00
شناسه : 11654
بازدید 161
7

در طی روزهای گذشته شاهد پخش سریال پر طرفدار و خوش بازیگر “نون . خ” در حال پخش است که خودش را همراه حواشی و حرف و حدیث های تلخ و شیرین زیادی کرده است که وزیر ارتباطات را از این قائله مستثنا ندانسته اند. یکی از این حواشی کنایه به وزیر جوان است که […]

ارسال توسط :
پ
پ

در طی روزهای گذشته شاهد پخش سریال پر طرفدار و خوش بازیگر “نون . خ” در حال پخش است که خودش را همراه حواشی و حرف و حدیث های تلخ و شیرین زیادی کرده است که وزیر ارتباطات را از این قائله مستثنا ندانسته اند.

یکی از این حواشی کنایه به وزیر جوان است که در کشور ما تنها وزیر جوان، آقای آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات می باشد.

مجموعه «نون. خ۲» در تازه ‌ترین قسمت خود که شب گذشته از شبکه یک سیما پخش شد، در سکانسی به شوخی با وزیر ارتباطات پرداخت که همین امر سبب بروز واکنش جالب آقای آذری جهرمی منجر شد.

در پی این موضوع ، وزیر ارتباطات به منظور استقبال از این اتفاق ، توییتی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرد که برای کاربران این فضا بسیار جالب و مورد پسند قرار گرفت.

” محمدجواد آذری جهرمی در واکنش به شوخی با او در سریال «نون.خ» گفت: صداوسیمای عزیز فرکانس‌ها را برگردان، هرچقدر دلت خواست با من شوخی کن، توهین هم اشکالی ندارد.”

جزئیات توییت وزیر ارتباطات

در این سکانس فردی که به دنبال زلزله سر پل ذهاب به کرمانشاه آمده بود، به عنوان وزیر جوان معرفی شد و با مردم سلفی گرفت. سپس اعلام کرد وزیر جوان در ماشین کناری بوده، شخص او نیست.

 به این ترتیب مردم منتظر پیاده شدن وزیر جوان بودند که پیرمردی از ماشین پیاده شد که در زمان قاجار به کرسی وزارت نشسته بود و به عنوان جوان‌ترین وزیر شناخته می‌شود.  

در همین حال محمد جواد آذری جهرمی، تنها وزیر جوان دولت تدبیر و امید در پاسخ به این سکانس امروز توئیتی را در صفحه خود منتشر کرد.

توئیت او به شرح زیر است:

<<صداوسیمای عزیز!

فرکانس‌های خالی را به مردم بازگردان، هرچه دوست داری با ما شوخی کن، توهین هم اشکالی ندارد.

“مه‌لقا خانم” هم می‌داند که برای بالا بردن سرعت اینترنت، این فرکانس لازم است.

مخلص سعید آقاخانی عزیز و اهالی نون. خ هم هستم.

بژی کردستان>>

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.