حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
وحشتناک ترین چیزهایی که در گیت بازرسی فرودگاه کشف شده اند!
25 جولای 2018 - 15:14
شناسه : 3529
بازدید 261
11

بازرسی فرودگاه در سال ۲۰۱۲، بازرسان فرودگاه اسپیخول آمستردام هنگام بازرسی در فرودگاه ۲۰۰ تانانتولای زنده به همراه دیگر حشرات، از جمله جیرجیرک و هزارپا، پیدا کردند که درلوله هایی که در لباس و کفش زن و شوهر آلمانی پنهان شده اند، می خزیدند. این زن و شوهر، تمام حشرات را در یک سفر به […]

ارسال توسط :
پ
پ

بازرسی فرودگاه

در سال ۲۰۱۲، بازرسان فرودگاه اسپیخول آمستردام هنگام بازرسی در فرودگاه ۲۰۰ تانانتولای زنده به همراه دیگر حشرات، از جمله جیرجیرک و هزارپا، پیدا کردند که درلوله هایی که در لباس و کفش زن و شوهر آلمانی پنهان شده اند، می خزیدند. این زن و شوهر، تمام حشرات را در یک سفر به پرو جمع آوری کرده اند. هلند، مانند بسیاری از کشورهای دیگر، دارای قوانین سختگیرانه در مورد آوردن هر چیزی از محیط زیست (چه گیاه و چه حیوانات) از کشور دیگری است.

۱۹۰ کیلو مغز گاو

در سال ۲۰۱۲، مسئولین فرودگاه قاهره در مصر، بیش از ۱۹۰ کیلو مغز گاو را شناسایی کردند که توسط ۳ ماسفر از سودان در جعه های بزرگ فریزری حمل شده بود. با اینکه، این مورد شاید خیلی عجیب باشد که کسی به کشور دیگر بیاورد اما باید بدانید که چندین بار دیگر هم این اتفاق افتادهاست؛ زیرا مصری ها عاشق خوردن مغز گاو هستند و در سودان مغز گاو با قیمت بسیار پایینی فروخته می شوند.

توله ببر زنده (مخفی شده داخل یک توله ببر تاکسی دِرمی شده)

یک دستگاه اشعه ایکس ساده، تلاش یک زن تایلندی را برای قاچاق یک کودک ببر در سال ۲۰۱۰ متوقف کرد. داخل کیسه‌ی زن، یک ببر دو ماهه بی سر و صدا پیدا شد که درون یک ببر تاکسی درمی شده قرار گرفته بود. دستگاه اشعه ایکس در فرودگاه بانکوک، ضربان قلب حیوان را تشخیص داد و زن از این موضوع اظهار بی اطلاعی کرد.

 یک جسد

یکی دیگر از عجیب ترین ها، داستان دو خانمی است که در فرودگاه شهر لیورپول متوقف شدند. آن ها که یک پیرمرد را در ویلچر راه می بردند، لو رفتند که این پیرمرد در حقیقت یک شخص مرده است. آن ها عینک روی چشم او گذاشته و دیگر اقداماتی انجام داده بودند تا شناسایی نشود اما در هر صورت بازرسان متوجه شده و آن ها را دستگیر کردند.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.