حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
واژه یاب
21 اکتبر 2017 - 15:01
شناسه : 1496
بازدید 347
5

بارها اتفاق افتاده است که به دنبال معادل فارسی یک واژه انگلیسی یا بیگانه می گردید اما بعد از کلی پرس و جو و صرف زمان نتیجه مطلوبی نمی گیرد. قصد داریم یک سایت به شما معرفی کنیم که به عنوان یک مرجع نقش فرهنگ لغت آنلاین را بازی می کند: واژه یاب. این سایت توسط […]

ارسال توسط :
پ
پ

بارها اتفاق افتاده است که به دنبال معادل فارسی یک واژه انگلیسی یا بیگانه می گردید اما بعد از کلی پرس و جو و صرف زمان نتیجه مطلوبی نمی گیرد. قصد داریم یک سایت به شما معرفی کنیم که به عنوان یک مرجع نقش فرهنگ لغت آنلاین را بازی می کند: واژه یاب.

این سایت توسط یک گروه خوش فکر که بر ویرایش متون فارسی متمرکز هستند راه اندازی شده است.

 

از کتاب تا سایت : فرهنگ لغت

فرهنگ لغت کتابی نیست که به صورت روزمره دستت بگیری و ازش استفاده کنی بخصوص اگر فرهنگ لغت زبان مادری ات باشه!؟ البته احیانا دانشجویان رشته زبان و زبان آموزانی را دیده اید که مدام به یک دیکشنری خارجی مثلا لانگ من ( longman ) یا آکسفورد ( oxford ) مراجعه می کنند. فناوری به کمکمان آمده است و ذوق و سلیقه ی یکی از علاقمندان به فناوری اطلاعات؛ سایتی را موسوم به واژه یاب که همان فرهنگ لغت آنلاین است را برایمان به ارمغان آورده است.

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

یک پاسخ برای “واژه یاب”
  1. از بابت این سایت ممنونم خیلی خوب بود مدت زیادی بود که دنبال یه منبع بدرد بخور واسه کلمات و واژه ها می گتم فقط یه چیزی مطمئن هستید که این سایت توسط یه گروه ویراستاری حمایت میشه چون زیر بخش جستجوش درج شده حامی مالی … ترجمه!!!!!!

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.