حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, 4 اردیبهشت , 1403 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
وام 1 میلیون تومانی دولت به مردم در روزهای آتی!
15 آوریل 2020 - 18:00
شناسه : 11564
بازدید 178
9

همانطور که میدانید در طی ماه های اخیر شاهد تضرر و ایجاد مشکل هموطنان خود و شهروندان ایرانی بوده ایم که به دلیل تعطیلی کسب و کارها در اثر بروز اپیدمی کرونا ویروس ، دولت جمهوری اسلامی به فکر سهولت معیشت و گذران زندگی ملت افتاده و قرار است تا با پرداخت وام یک میلیون […]

ارسال توسط :
پ
پ

همانطور که میدانید در طی ماه های اخیر شاهد تضرر و ایجاد مشکل هموطنان خود و شهروندان ایرانی بوده ایم که به دلیل تعطیلی کسب و کارها در اثر بروز اپیدمی کرونا ویروس ، دولت جمهوری اسلامی به فکر سهولت معیشت و گذران زندگی ملت افتاده و قرار است تا با پرداخت وام یک میلیون تومانی به مردم بتواند کمکی هرچند اندک در گذران زندگی آن ها داشته باشد.

اما در اخبار اولیه این وام اینگونه آمده بود که قرار است آن را با سودی اندک از مردم باز ستانند که در طی جلسات اخیر هیئت دولت ،قرار بر این شد تا آن را با عنوان وام قرض الحسنه بدون هیچگونه سودی بعد از چند ماه تنفس نسبت به وصول آن اقدام نمایند.

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا با اشاره به اینکه مردم ابتدا صبر کنند تا از سرشماره v.refah پیامک دریافت کنند گفت: پس از دریافت پیامک کد ملی را با شماره همراه سرپرست خانوار به شماره ۶۳۶۹ پیامک کنند.

جزئیات بیشتر وام یک میلیونی

سیم‌کارت حتماً به نام سرپرست خانوار باشد

 میرزایی افزود: اگر سرپرست خانواری شماره تلفن همراهی به نام خود ندارد باید 100 درصد تهیه کند، چرا که باید احراز هویت شود که سرپرست در قید حیات است. اگر می‌خواهد از این حمایت استفاده کند بلاشک باید سیم‌کارتی به اسم سرپرست خانوارباشد.

 تسهیلات پول نقد و قابل برداشت است

 سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا با اعلام اینکه مبلغ یک میلیون تومان پول نقد است و امکان برداشت از کارت عابربانک وجود دارد گفت: این وام قرض‌الحسنه است و اقساط آن 35 هزار تومان از یارانه کسر می‌شود. حدود 4درصد کارمزد دارد و کاملاً‌ قرض‌الحسنه است.

لیست یارانه‌بگیران بِروز است

حتی اگر افراد پیامک‌های تبلیغاتی خود را بسته باشند، باز هم پیامک برایشان ارسال می‌شود و مردم نگران نباشند، حتی اگر 10 سیم‌کارت به اسم سرپرست خانوار باشد برای تمام 10 سیم‌کارت پیامک ارسال می‌شود.

آن شماره تلفن همراهی که سرپرست خانوار با آن, شماره کد ملی خود را پیامک می‌کند به‌عنوان شماره تلفن رسمی سرپرست خانوار نزد حاکمیت ثبت می‌شود و از این پس هر پیامکی به آن شماره ارسال کند به‌منزله ابلاغ رسمی خواهد بود.

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.