حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, 4 اردیبهشت , 1403 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
والیبال ایران با برد مقابل کره جنوبی به فینال رسید
21 سپتامبر 2019 - 10:23
شناسه : 7539
بازدید 260
8

تیم ملی والیبال ایران از سری رقابت های قهرمانی آسیا روز جمعه ساعت 16:00 در سالن 12 هزارنفری آزادی به مصاف تیم ملی کره جنوبی رفت و توانست درپایان این مسابقه ایران با نتیجه 3 بر 1 برنده این بازی باشد و در فینال ایران با برنده بازی استرالیا -ژاپن بازی خواهد داشت که این […]

ارسال توسط :
پ
پ

تیم ملی والیبال ایران از سری رقابت های قهرمانی آسیا روز جمعه ساعت 16:00 در سالن 12 هزارنفری آزادی به مصاف تیم ملی کره جنوبی رفت و توانست درپایان این مسابقه ایران با نتیجه 3 بر 1 برنده این بازی باشد و در فینال ایران با برنده بازی استرالیا -ژاپن بازی خواهد داشت که این مسابقه راس ساعت 17:30 دقیقه برگزار خواهد شد .

ترکیب بازی با کره

شاگردان ایگور کولاکوویچ که در این بازی با ترکیب سعید معروف، امیر غفور، میلاد عبادی‌پور،‌ فرهاد قائمی، سید محمد موسوی، علی اصغر مجرد و محمدرضا حضرت‌پور به میدان رفت. که در ست اول با امتیاز  25 بر 22 نتیجه را به کره جنوبی واگذار نمود ست دوم این بازی با نتیجه امتیازات ۲۵ بر ۲۳،سوم  ۲۵ بر ۲۲ و چهارم  ۲۵ بر ۲۲ حریف خود را شکست داد تا راهی مسابقه نهایی شود.

در اواخر ست چهارم بازی، بازیکنان ۲ تیم با هم درگیر شدند که داور به هر ۲ تیم کارت قرمز داد تا یک امتیاز به حریف اضافه شود. پس از این اتفاقات، وقفه‌ای طولانی در بازی به وجود آمد تا داوران تکلیف محل قرار گرفتن بازیکنان و زننده سرویس را مشخص کنند.

بازی های ایران در این تورنومنت

ایران که در این مسابقه تیم‌های سریلانکا، قطر، چین، هند و چین تایپه را شکست داده و مقابل استرالیا باخته است، یک گام دیگر تا رسیدن به سومین مدال طلای خود در تاریخ مسابقات قهرمانی آسیا در پیش دارد.

کره جنوبی در حالی مقابل ایران شکست خورد که در تمام ۶ بازی قبلی خود در این تورنمنت پیروز شده بود.

دیگر مسابقه مرحله نیمه‌نهایی، امروز بین تیم‌های استرالیا و ژاپن برگزار می‌شود و تیم برنده حریف ایران در بازی نهایی خواهد شد.

بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۲ تا ۳۰ شهریور به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

ایران تا پیش از آغاز این دوره از مسابقات، با ۲ طلا، ۲ نقره و ۱ برنز، چهارمین تیم پرافتخار تاریخ رقابت‌های قهرمانی آسیا محسوب می‌شد. ۲ قهرمانی ایران در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۳ با هدایت «خولیو ولاسکو» کسب شد و پس از آن ایران در مسابقات سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ با تیم اصلی خود شرکت نکرد.

 

منبع :www.irna.ir

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.