حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 30 فروردین , 1403 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
واردات لوازم خانگی دست دوم به ایران
06 سپتامبر 2020 - 20:13
شناسه : 12558
بازدید 269
8

بسیاری از نشان‌های تجاری در بازار که خارجی هستند، کالا‌هایی هستند که به صورت دست دوم وارد کشور می‌شوند و قطعات را تغییر می‌دهند و آن را به نام کالای خارجی به فروش می‌رسانند. واردات لوازم خانگی دست دوم به ایران حمیدرضا دهقانی‌نیا، سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به کشف […]

ارسال توسط :
پ
پ
بسیاری از نشان‌های تجاری در بازار که خارجی هستند، کالا‌هایی هستند که به صورت دست دوم وارد کشور می‌شوند و قطعات را تغییر می‌دهند و آن را به نام کالای خارجی به فروش می‌رسانند.

واردات لوازم خانگی دست دوم به ایران

حمیدرضا دهقانی‌نیا، سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به کشف قطعات دست دوم لوازم خانگی در لیست کالا‌های وارداتی گفت: دو شرکت کره‌ای از ایران رفتند و بسیاری از نشان‌های تجاری در بازار که خارجی هستند، کالا‌هایی هستند که به صورت دسته دوم وارد کشور می‌شوند و قطعات را تغییر می‌دهند و آن را به نام کالای خارجی به فروش می‌رسانند. با توجه به اقداماتی که ما در این حوزه انجام داده‌ایم، یعنی شناسه‌دار کردن کالا و لوازم خانگی و راه‌اندازی سامانه گارانتی تمامی کالا‌های تولیدی در سامانه ثبت است. ممکن است با برخی کالا‌ها در بازار مواجه شویم به ظاهر خارجی و وارداتی باشند، اما بعد از استعلام متوجه می‌شویم که کالا تولید داخل است.

وی افزود: با توجه به زیرساخت‌ها خریداران می‌توانند از روی شناسه کالا و شناسه رهگیری کالا را احصا کنند که تولید‌کننده کیست و مسئولیت خدمات پس از فروش آن در بازه ۱۸ ماهه را دارد یا خیر. مردم می‌توانند با شماره‌گیری *۴*۷۷۷۷# به اصالت کالای لوازم خانگی دست پیدا کنند.

لوازم خانگی

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.