حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
هوشمندسازی عجیب آشپزخانه
13 ژانویه 2019 - 9:23
شناسه : 4887
بازدید 304
9

معمول قضیه اینگونه است که اگر خانه را خریده اید، می توانید فکری به حال هماهنگ سازی قد کابینت ها یا وسایل آشپزخانه با قد خانم خانه باشید، در غیر اینصورت در خانه اجاره ای از نظر اقتصادی به صرفه نیست که تغییری در خانه ایجاد کنید. لوازم خانگی هوشمند با رشد برق آسایی در […]

ارسال توسط :
پ
پ

معمول قضیه اینگونه است که اگر خانه را خریده اید، می توانید فکری به حال هماهنگ سازی قد کابینت ها یا وسایل آشپزخانه با قد خانم خانه باشید، در غیر اینصورت در خانه اجاره ای از نظر اقتصادی به صرفه نیست که تغییری در خانه ایجاد کنید.

لوازم خانگی هوشمند با رشد برق آسایی در حال توسعه است و امروزه، شاهد عرضه مدل های متنوعی از آن ها در بازار هستیم که از جمله می توان به دستیارهای صوتی و یا سیستم های ایمنی هوشمند اشاره کرد اما شاید چگونه می توانیم همه این وسایل را به یکدیگر مرتبط کنیم و تنها با استفاده از یک سیستم تمام این دستگاه را کنترل کرد؟

تیلسا کانکت (Tielsa:Connect) یک سیستم خانه هوشمند است که امکان کنترل تمامی ابزارهای هوشمند را از طریق یک رابط امکان پذیر می کند.

علاوه براین، این سیستم با اپلیکیشن گوشی های هوشمند سازگاری داشته و به راحتی می توانید کنترل و تنظیمات وسایل هوشمند را از راه دور انجام دهید.

امکان کنترل لوازم خانگی هوشمند Tielsa از جمله کانتر تطبیقی آشپزخانه، شیر آب و کابین های هوشمند با این سیستم فراهم شده و شاید کانتر تطبیقی این شرکت جالبترین قسمت این خانه هوشمند باشد.

این کانتر تطبیقی هوشمند با توجه به قد کاربران تنظیم شده ودر نتیجه استفاده از آن بسیار راحت تر می شود.

اپلیکیشن و یا این پلتفرم جدید Tielsa علاوه بر کنترل تمامی لوازم هوشمند مانند سوکت ها، چراغ و یا قفل ها می تواند فضای محیط را متناسب با علاقه ی کاربر تغییر دهید و فضایی رمانتیک و یا شاد ایجاد کند.

منبع: ال کا ایران

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.