حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, 4 اردیبهشت , 1403 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
همه چیز درباره کندی
05 ژانویه 2019 - 16:48
شناسه : 4812
بازدید 349
8

کندی در آغاز در سال ۱۹۴۵ که دنیا در حال تغییر و تحول و دگرگونی بود برند کندی توسط برادران فوماگالی متولد شد. این برند توانست اولین ماشین لباسشویی اتوماتیک در تاریخ صنعت لوازم خانگی ایتالیا را با نام تجاری کندی روانه بازار کند. پس از موفقیت این محصول و استقبال از این مدل ، […]

ارسال توسط :
پ
پ

کندی در آغاز

در سال ۱۹۴۵ که دنیا در حال تغییر و تحول و دگرگونی بود برند کندی توسط برادران فوماگالی متولد شد. این برند توانست اولین ماشین لباسشویی اتوماتیک در تاریخ صنعت لوازم خانگی ایتالیا را با نام تجاری کندی روانه بازار کند. پس از موفقیت این محصول و استقبال از این مدل ، این مجموعه با فعالیت روز افزون خود توانسته تا به امروز که ۷۰ سال از تولد این برند می گذرد محبوبیت زیادی در سراسر جهان برای خود کسب کند و سبد کالایی کاملی اعم از لباسشویی ، ظرفشویی ، جاروبرقی و انواع لوازم لوکس توکار را با بالاترین کیفیت و تکنولوژی روانه بازاردنیا کند. گروه کندی هم اکنون سالیانه تعداد ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ انواع لوازم خانگی را در سراسر جهان روانه بازار می کند و توانسته با علم و تکنولوژی و همچنین کیفیت بالای محصولات، سهم قابل توجهی از بازارلوازم خانگی را در دنیا از آن خود کند.

کندی در ایران

بزرگترها شاید یادشان بیاید که قبل از انقلاب حدود 50 سال پیش برند ایتالیایی کندی در ایران حضور یافت. با خروج خارجی ها از ایران پس از انقلاب؛ کندی تا سال 1395 در ایران نبود. پس از برجام بود که این مجموعه بزرگ به طور رسمی با نام تجاری کندی در ایران شروع به فعالیت کرد و هم اکنون توانسته تمامی گروه محصولی خود را با کیفیت و تکنولوژی روز دنیا و همچنین خدمات پس از فروش استاندارد روانه بازار مصرف ایران کند. در حال حاضر گروه کارخانجات پاکشوما طی توافقی با این برند ایتالیایی اقدام به مونتاژ، تولید مشترک تحت لیسانس کندی نموده است.

 

چینی ها به دنبال خرید برند کندی

حدود چند ماه پیش بود که خبری در رسانه ها پیچید مبنی بر اینکه گروه بزرگ تولید کننده لوازم خانگی و الکترونیکی هایر از خرید شرکت ایتالیایی کندی (CANDY) به ارزش 475 میلیون یورو (547 میلیون دلار) خبر داد.این گروه بزرگ چینی قصد دارد تا با تصاحب شرکت کندی، حضور گسترده تری در بازار جهانی داشته باشد.چنین اقداماتی می تواند منجر به تعادل اقتصاد چین شده و در واقع تعادلی میان تقاضای زیاد و عرضه ایجاد کند.شرکت چینی هایر در روز جمعه این خبر را تایید کرد و سخنگوی آن در کنفرانس خبری اعلام کرد که این اقدام با هدف حضور بیش تر در حوزه لوازم خانگی هوشمند و توسعه این بخش صورت گرفته است.

این شرکت بزرگ چینی در سال 2016، شرکت آمریکایی جنرال الکتریک را با پرداخت 5.4 میلیارد دلار خریداری کرد.هایر محصولات مختلفی نظیر سیستم‌های تهویه مطبوع، تلفن همراه، اجاق‌های مایکروویو، ماشین لباسشویی و یخچال فریزر تولید می کند و مقر اصلی آن در چینگدائو چین است.لازم به ذکر است که هایر با خرید شرکت کندی، برند تولید کننده بهترین جاروبرقی های جهان (هوور) را نیز تصاحب می کند.

برند هوور در سال 1995 توسط شرکت کندی خریداری و مالکیت آن در حال حاضر برعهده این شرکت ایتالیایی است.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.