حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
هفته نیروی انتظامی
06 اکتبر 2019 - 10:38
شناسه : 8363
بازدید 406
14

به مناست فرارسیدن هفته نیرو انتظامی سردار سلیمانی در پیامی این همته باشکوه را به این نیروهای زحمتکش که همیشه برای برقراری نظم در جامعه پیش قدم بوده اند تبریک گفت. در پیام رئیس سازمان بسیج مستضعفین آمده است: سردار سرتیپ پاسدار برادر حسین اشتری فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سلام علیکم منطق […]

ارسال توسط :
پ
پ

به مناست فرارسیدن هفته نیرو انتظامی سردار سلیمانی در پیامی این همته باشکوه را به این نیروهای زحمتکش که همیشه برای برقراری نظم در جامعه پیش قدم بوده اند تبریک گفت.

در پیام رئیس سازمان بسیج مستضعفین آمده است:

سردار سرتیپ پاسدار برادر حسین اشتری

فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

منطق ما منطق سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه‌السلام) است که اگر دشمن این حقیقت را دریابد هرگز منتظر خستگی ما نخواهد ماند، صلابت، پایداری، عزت و اقتدار نظام مقدس و شکوهمند جمهوری اسلامی مرهون ایستادگی و ایثارگری های فرزندان رشید و برومند این مرز و بوم در نیروهای مسلح خصوصا نیروی انتظامی جمهوری اسلامی است.

بزرگداشت هفته نیروی انتظامی، فرصت مقتنمی پیش آورد تا یکبار دیگر از پایمردی و مجاهدات خستگی ناپذیر کارکنان خدوم نیروی انتظامی این حافظان امنیت اجتماعی کشور، تقدیر و تشکر به عمل آید. اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی محضر جنابعالی و همکاران ارجمند، دوام توفیقات شما را در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تحقق آرمان های بلند امام راحل عظیم الشأن و شهیدان والامقام به زعامت ولی امر مسلمین و مقام معظم فرمانده کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز( مدظله ‌العالی) از محضر حقتعالی مسئلت دارم.

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.