حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 31 فروردین , 1403 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
نکاتی جزئی اما مهم در نگهداری ماشین لباسشویی
07 اکتبر 2019 - 10:02
شناسه : 8372
بازدید 253
9

مصرف کننده گان لوازم خانگی همه در تلاش اند تا بهترین بهره وری را از کالای خود داشته باشند اما این امر نیازمند استفاده صحیح و مخصوصا مراقبت درست از وسایل می باشد. مراقبت از لباسشویی از جمله مواردی است که دغدغه بسیاری از افراد بوده و در واقع نگهداری صحیح از این سری محصولات […]

ارسال توسط :
پ
پ

مصرف کننده گان لوازم خانگی همه در تلاش اند تا بهترین بهره وری را از کالای خود داشته باشند اما این امر نیازمند استفاده صحیح و مخصوصا مراقبت درست از وسایل می باشد.

مراقبت از لباسشویی از جمله مواردی است که دغدغه بسیاری از افراد بوده و در واقع نگهداری صحیح از این سری محصولات خانگی به افزایش طول عمر آن ها کمک می کند. رعایت نکات ذیل می تواند عمر لباسشویی را زیاد کرده و به علاوه منجربه تمیزی بیشتر لباس هاشود.

نخستین موردی که بیش از سایر مشکلات ذهن کاربران را تحت تاثیر قرار داده، جلوگیری از کپک زدن لباسشویی است که توصیه می شود پس از اتمام کار شستشو و درآوردن لباس ها، درب و لاستیک و حتی مخزن را با حوله خشک کنید.

شستشوی ماهانه مخزن مایع و پودر لباسشویی دومین قدم برای نگهداری از ماشین لباسشویی است که بهتر است بعد از شستشو، مخزن را خشک کنید.

تخلیه پرز و آب اضافی از دریچه پایین لباسشویی نیز از جمله مواردی است که حداقل باید ماهی یک بار انجام شود. یکی از دیگر نکاتی که نباید فراموش شود، خارج کردن لباس های نم دار از لباسشویی است زیرا ماندن لباس های نم دار در لگن منجر به ایجاد بوی بد می شود.

وزن لباس ها در عملکرد ماشین لباسشویی از اهمیت زیادی برخوردار است و باید توجه کرد که لباس های ریخته شدن نه خیلی سنگین و نه خیلی سبک باشد. ریختن مایع و یا پودر لباسشویی زیاد در مخزن لباسشویی می تواند عمر لباسشویی کاربران را کم کنند و توصیه می شود که به مقدار متناسب ریخته شود و در صورت امکان، از مایع به جای پودر استفاده شود. قرار دادن لباس های زیر و جوراب در داخل کیسه مخصوص از خراب شدن لباسشویی و لباس جلوگیری می کند و برای جلوگیری از آسیب رسیدن به بدنه داخلی لباسشویی، بهتر است که لباس های دارای دکمه فلزی را پشت و رو کنید.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.