حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, 1 اردیبهشت , 1403 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
نمایشگر های جدید سونی با ویژگی های خاص
18 سپتامبر 2019 - 9:54
شناسه : 7450
بازدید 194
7

سونی از اولین نمایشگر میکرو ال ای دی ۸K و ۱۶K رونمایی کرد. شرکت سونی از عرضه اولین نمایشگر میکرو ال ای دی ۸K و ۱۶K خود به بازار لوازم خانگی خبر داد. فناوری Crystal ال ای دی یا میکرو ال ای دی سونی اکنون در بازار لوازم خانگی برای مصرف کنندگان موجود است و […]

ارسال توسط :
پ
پ

سونی از اولین نمایشگر میکرو ال ای دی ۸K و ۱۶K رونمایی کرد.

شرکت سونی از عرضه اولین نمایشگر میکرو ال ای دی ۸K و ۱۶K خود به بازار لوازم خانگی خبر داد. فناوری Crystal ال ای دی یا میکرو ال ای دی سونی اکنون در بازار لوازم خانگی برای مصرف کنندگان موجود است و نمایشگرهای ۸K و ۱۶K این شرکت میلیون ها دلار هزینه خواهد داشت.

شرکت ها و ناظران صنعت آینده روشنی را برای فناوری میکرو ال ای دی می بینند. در نمایشگاه CEDIA 2019، شرکت سونی چند نمونه از نمایشگرهای خود از جمله ۱۱۰ اینچی ۱۰۸۰p، ۲۲۰ اینچی ۴K، ۴۴۰ اینچی ۸K و در نهایت ۷۹۰ اینچی ۱۶K را به نمایش گذاشت.

گفته شده است نسخه ۴K تقریبا ۹۰۰٫۰۰۰ دلار و نسخه ۸K و ۱۶K میلیون ها دلار هزینه نصب دارد.

تعجب بر انگیز است که چرا نسخه ۱۱۰ اینچی وضوح تصویر ۱۰۸۰p دارد؟ در حقیقت ایجاد یک صفحه نمایش غول پیکر نیست بلکه کوچک کردن ماژول های پیکسل به اندازه کافی برای فعال کردن نمایشگرهایی با وضوح بالا برای فضای خانه مناسب است.

قابل ذکر است، در سال ۲۰۱۲ شرکت سونی یک تلویزیون ۵۵ اینچ Crystal ال ای دی به نمایش گذاشت که هرگز از مرحله نمونه اولیه عبور نکرد. همچنین این شرکت در سال های اخیر فناوری خود را در نمایشگاه های فناوری رونمایی کرده است.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.