حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, 5 اردیبهشت , 1403 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
نمایشگاه های بهاره برای تهرانی ها
23 فوریه 2019 - 22:55
شناسه : 5202
بازدید 245
9

خرید عید برای خیلی از افراد شبیه به کابوس شده. با قیمت هایی که هر روز بیشتر از دیروز گران می شود! در راستای کمک به مردم در تهران نمایشگاه های بهاره ای برگزار می شود که سعی می شود در این نمایشگاه ها قیمت های ارائه شده به مردم در حد قیمت خرید باشد […]

ارسال توسط :
پ
پ

خرید عید برای خیلی از افراد شبیه به کابوس شده. با قیمت هایی که هر روز بیشتر از دیروز گران می شود! در راستای کمک به مردم در تهران نمایشگاه های بهاره ای برگزار می شود که سعی می شود در این نمایشگاه ها قیمت های ارائه شده به مردم در حد قیمت خرید باشد تا افراد بتوانند برای عید خود خرید کنند.

عیسی فرهادی فرمانداری ویژه شهرستان تهران و معاون استاندار تهران ضمن اشاره به برگزاری نمایشگاه های بهاره در ایام پایانی سال در پایتخت اظهار داشت: برگزاری سه نمایشگاه بهاره در مراکز مصلای امام خمینی(ره) خاوران و بوستان ولایت مصوب شده و توسط اتاق اصناف تهران در دستور کار اجرا قرار گرفته است.

وی افزود : در این نمایشگاه های بهاره که از ۱۵ تا ۲۵ اسفند ماه برگزار می شود انواع نیازهای اساسی مردم در ایام شب عید نظیر پوشاک، مایحتاج ایام پایانی سال و اقلام خوراکی نظیر گوشت قرمز، گوشت سفید و سایر کالاهای ضروری با نرخ متعارف و با نظارت دستگاه های ذیربط به شهروندان عرضه خواهد شد.
فرماندار شهرستان تهران همچنین تصریح کرد: تاکنون برگزاری این سه نمایشگاه در دستور کار بوده و برگزاری دو نمایشگاه دیگر به کشش بازار و اعلام نیاز اتاق اصناف در آینده بستگی دارد.
فرهادی یادآور شد: همچنین تمدید مدت برپایی این نمایشگاه ها نیست به استقبال شهروندان و روند عرضه و تقاضا در بازار برمی گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع استانداری تهران، معاون استاندار تهران در پایان نیز ضمن اشاره به عرضه میوه شب عید در پایتخت خاطرنشان کرد: عرضه این مایحتاج شهروندان در ایام پایانی سال از بیستم اسفند ماه در محل میادین میوه و تره بار شهرداری و سایر مراکز معرفی شده توسط سازمان جهاد کشاورزی در تهران صورت می گیرد.

منبع: ایسنا

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.