حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, 29 اسفند , 1402 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
نقد و بررسی اجمالی لباسشویی ال جی مدل WM-865 ظرفیت 8 کیلوگرم
25 آگوست 2018 - 15:22
شناسه : 3743
بازدید 241
6

ماشین لباس‌شویی «ال‌جی» مدل «WM-865» دستگاهی با دیگ هشت کیلوگرمی است. درِ بزرگ دستگاه با قطر 51 سانتی‌متر دسترسی راحت به فضای دیگ را فراهم کرده است. این مدل با بهره‌مندی از کلاس A+++ مصرف انرژی بسیار بهینه‌ای دارد و کارکرد آن اقتصادی است. سرعت موتور این مدل در بیشترین حالت به 1400 دور در دقیقه می‌رسد. […]

ارسال توسط :
پ
پ

ماشین لباس‌شویی «ال‌جی» مدل «WM-865» دستگاهی با دیگ هشت کیلوگرمی است. درِ بزرگ دستگاه با قطر 51 سانتی‌متر دسترسی راحت به فضای دیگ را فراهم کرده است. این مدل با بهره‌مندی از کلاس A+++ مصرف انرژی بسیار بهینه‌ای دارد و کارکرد آن اقتصادی است. سرعت موتور این مدل در بیشترین حالت به 1400 دور در دقیقه می‌رسد. ال‌جی با به کاربردن موتور بدون تسمه‌یDirect Drive در این مدل، لرزش و صدای تولیدی لباس‌شویی را به حداقل رسانده است. مزیت دیگر موتورهای بدون تسمه مصرف انرژی کمتر و طول عمر بیشتر آن‌ها است.

سیستم بخار Spa Steam  که در لباس‌شویی WM-865 به کار رفته است کمک کرده تا مواد آلرژی‌زا از بافت پارچه حذف شوند. به علاوه کارکرد بخار، چروک لباس‌ها را به حداقل می‌رساند. این مدل دارای 14 برنامه‌ی شست‌وشوی پیش‌فرض است و علاوه بر این با وجود تکنولوژی NFC و به کمک قابلیت Tag On می‌توانید از طریق تلفن هوشمند خود برنامه‌های شست‌وشوی انتخابی دیگری را هم به دستگاه خود اضافه کنید. برنامه‌ی شست‌وشوی سریع این لباس‌شویی در زمان 14 دقیقه یک سیکل شست‌وشو را کامل می‌کند. ال‌جی با در نظرگرفتن شش حالت حرکتی برای دیگ، توانسته چیزی مشابه شست‌وشوی دستی را شبیه‌سازی کند. وجود قابلیت عیب‌یابی هوشمند از طریق اتصال به تلفن همراه از  دیگر مزایای قابل توجه این مدل است. به علاوه به کمک سنسور تشخیص وزن، آب مصرفی دستگاه به میزان بهینه تنظیم می‌شود.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.