حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 6 اردیبهشت , 1403 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
موبایل و نکاتی جهت استفاده طولانی مدت از آن
19 آوریل 2020 - 18:00
شناسه : 11606
بازدید 207
7

موبایل یا به اصطلاح بهتر تلفن همراه امروزه به یکی از اساسی ترین و مهم ترین ابزار در تمامی حوزه ها خصوصا بخش ارتباطات و انتقال اطلاعات تبدیل شده که شما را قادر می سازد که در هرکجای دنیا که هستند با افراد متخلفی در هر کجای این کره پهناور ، دسترسی داشته و با […]

ارسال توسط :
پ
پ

موبایل یا به اصطلاح بهتر تلفن همراه امروزه به یکی از اساسی ترین و مهم ترین ابزار در تمامی حوزه ها خصوصا بخش ارتباطات و انتقال اطلاعات تبدیل شده که شما را قادر می سازد که در هرکجای دنیا که هستند با افراد متخلفی در هر کجای این کره پهناور ، دسترسی داشته و با آن ها در ارتباط و تبادل همه جانبه باشید.

موبایل امروزه به وسیله امکانات کاربردی و ویژه خود همچون امکان دسترسی به فضای مجازی و قابلیت اتصالات مختلف همچون اینترنت افراد جوامع مختلف را دچار اعتیاد به این دستگاه کرده و عموما مردم تمامی ساعات شبانه روز خود را با این دستگاه به سر میبرند.

اکنون که در دوران قرنطینه کرونا هستیم بهتر است نکاتی را در مورد استفاده طولانی از گوشی تلفن همراه بیاد داشته باشیم تا دچار عوارض یا عارضه ای در اثر استفاده از آن نشویم.

نکات مهم و کاربردی در مورد استفاده از موبایل

استفاده از گوشی هوشمند زمان زیادی از زندگی امروز را به خود اختصاص داده است.

استفاده از شبکه‌های اجتماعی، دیدن فیلم، تماس‌های تصویری و گشتن در موتورهای جست‌وجوگر ممکن است ساعت‌ها ما را درگیر کار با این وسیله جدانشدنی کند.
وضعیتی که در آن از گوشی موبایل استفاده می‌کنیم در طولانی‌مدت می‌تواند صدمات جبران‌ناپذیری را به سیستم عضلانی اسکلتی وارد کند.

در وضعیت ایستاده وقتی از موبایل استفاده می‌کنید، یکی از دست‌ها را در قسمت لبه پایینی دنده‌های مقابل گذاشته و آرنج دست مقابل را که موبایل را با آن می‌گیرید روی دست اول بگذارید.

در صورت استفاده دو دستی از گوشی، آرنج‌ها را به دو طرف قفسه سینه بچسبانید تا شانه‌ها به عقب بروند و گوشی روبه‌روی صورت قرار بگیرد.

در وضعیت نشسته پشت میز آرنج‌ها را روی میز گذاشته و شانه‌ها را به عقب ببرید.

در حالت نشسته روی مبل آرنج‌ها را روی زانو گذاشته و گوشی را تا روبه‌روی صورت بالا ببرید.

در وضعیت نشسته روی زمین آرنج‌ها را روی پاها بگذارید و گردن راخم نکنید.

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.