حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, 1 اردیبهشت , 1403 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
معرفی آبگرمکن فوری مخزنی از زبان نماینده فروش تهران
07 آگوست 2019 - 12:03
شناسه : 6584
بازدید 361
11

بازار پر از برندهای با کیفیتی است که لازم است به مشتریان معرفی شوند. از همین رو با محمد رسولی مدیر فروش بازرگانی صفابازارپارس توزیع کننده گرمان گاز (الکترواستیل) پیرامون آبگرمکن فوری مخزنی این برند یکی از محصولات پرفروش گرمان توضیحاتی دادند . اولا از آنجایی که در تهیه آبگرمکن های گرمان گاز(الکترواستیل) از مواد […]

ارسال توسط :
پ
پ

بازار پر از برندهای با کیفیتی است که لازم است به مشتریان معرفی شوند. از همین رو با محمد رسولی مدیر فروش بازرگانی صفابازارپارس توزیع کننده گرمان گاز (الکترواستیل) پیرامون آبگرمکن فوری مخزنی این برند یکی از محصولات پرفروش گرمان توضیحاتی دادند .

اولا از آنجایی که در تهیه آبگرمکن های گرمان گاز(الکترواستیل) از مواد اولیه مرغوب استفاده می شود و همچنین به علت خصیصه ی ضد رسوب بودن اکثر مدل های گرمان گاز، آب گرمی که مشتریان استفاده می کنند فارغ از هر گونه آلودگی ست که این امر به نوبه خود از خیلی از بیماری های پوستی ممانعت به عمل می آورد.
مورد قابل طرح دوم مربوط به رده انرژی آبگرمکن ها و خصوصیات فنی آنهاست که مانع از اتلاف انرژی برق،گاز و آب می شود. مصرف کننده با خرید این محصول عملا هزینه های گزافی پرداخت نمی نماید.
سوم اینکه مصرف کننده عزیز شما با خرید این آبگرمکن ها کمک به اقتصاد خانواده می نماید.
چرا که مصرف کننده عزیز آیا موقع خرید شما حاضرید کالای دیگری را با کیفیت کمتر با قیمت مناسب تری ولیکن در طی دوره مصرف مجبور شوید سرویس و مشکلات تامین آب گرم مصرفی را متحمل شوید.

 

مزایای آبگرمکن فوری مخزنی گرمان گاز

از مزایای آبگرمکن فوری مخزنی گرمان گاز عبارتست از :

  • آب گرم دائم بدون نیاز به تنظیم فشار آب،
  • مخزن ضد رسوب،
  • روشن شدن آبگرمکن با کمترین ورودی آب.

 

کاربری آبگرمکن فوری مخزنی گرمان گاز (الکترواستیل)

آبگرمکن فوری مخزنی گرمان گاز قابل استفاده در منازل دوطبقه آشپزخانه های صنعتی کارواش ها کلیه آپارتمان ها حتی واحدهای مسکونی تا متراژ 200 متر بجای آبگرمکن ایستاده 60 گالن قابل استفاده می باشد.

این آبگرمکن به ثبت اختراع جهانی نیز رسیده است.

 

خرید آسان آبگرمکن فوری مخزنی

هموطنان عزیز برای کسب اطلاع بیشتر پیرامون خرید محصولات گرمان گاز یا اخذ مشاوره پیرامون خرید هرگونه محصول آبگرمکن می توانند با شماره تلفن 38951- 021 تماس حاصل نمایند یا به آدرس زیر مراجعه کنند.

https://didbazar.ir/brand/garmangas.html?p=1

 

 

 

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.