حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
معرفی آبگرمکن برقی دیواری آزمون مدل Ew Sun
10 اکتبر 2019 - 11:02
شناسه : 8679
بازدید 218
8

آب گرمکن آزمون دیواری برقی مدل EW SUN  همراه با ترموستات فرانسوی با ایمنی دوبل که از ورود اتصالات برقی در داخل آب جلوگیری می کند. رنگ پودری الکترواستاتیک و مخزن آن از جنس گالوانیزه با ضخامت 2 میلی متر میباشد. المنت این آبگرمکن به توان 2000 وات است. ولتاژ آن 220 ولت و50 هرتز قطر 21 و عرض 34 […]

ارسال توسط :
پ
پ

آب گرمکن آزمون دیواری برقی مدل EW SUN  همراه با ترموستات فرانسوی با ایمنی دوبل که از ورود اتصالات برقی در داخل آب جلوگیری می کند. رنگ پودری الکترواستاتیک و مخزن آن از جنس گالوانیزه با ضخامت 2 میلی متر میباشد.

المنت این آبگرمکن به توان 2000 وات است.

ولتاژ آن 220 ولت و50 هرتز

قطر 21 و عرض 34 و ارتفاع 57 سانتی متر

ضخامت ورق: 2 میلی متر

کاربـرد : 
 مناسب برای کافه ها و کافی شاپ ها ، آرایشگاه های زنانه و مردانه ، سوپر مارکت ها و فروشگاه ها و …، تامین آب گرم مورد نیاز جهت سرویس های بهداشتی و روشویی و یا آشپزخانه

عدم استفاده برای مصارفی مانند حمام و دوش  

شرکت آزمون کار فعالیت های تولیدی و بازرگانی خود را در زمینه انواع آبگرمکن های برقی، گازی از سال 1357 شروع نمود. اکنون پس از گذشت سالیان متمادی و کسب تجارب فراوان شرکت آزمون کار موفق گردیده تا بعنوان یکی از بهترین و بزرگترین تولیدکنندگان در این زمینه در سطح کشور مطرح باشد.

هنگام نصب آبگرمکن برقی دیواری آزمون باید به موارد زیر توجه داشته باشید :

  • آبگرمکن برقی دیواری آزمون باید به صورت همتراز و محکم به دیوار نصب گردد و قطعاتی که برای نصب روی دیوار مورد نیازمی باشد داخل بسته بندی آبگرمکن قرار داده شده است.
  • در مدل هایی که ترموستات در آبگرمکن رویت نمی شود ، ترموستات داخل بدنه ، بر روی المنت نصب گردیده درجه ولوم آن روی وضعیت زیاد قرار گرفته است.
  • در مدلهایی که ترموستات روی آبگرمکن رویت می شود ولوم ترموستات را روی وضعیت دلخواه قرار داده تا چراغ قرمز روشن شود.
  • در صورت روشن شدن چراغ قرمز می توان ولوم را در وضعیت کم یا زیاد قرار داد.
  • آبگرمکن برقی دیواری آزمون اتوماتیک می باشد و احتیاجی به خاموش و روشن کردن مجدد نمی باشد.
  • در هنگام قرار دادن ولوم ترموستات روی هروضعیت دلخواه ، آبگرم متناسب با آن وضعیت به طور ثابت و بدون تغییر مهیا می شود.
  • جهت دریافت اطلاعات مورد نیاز در خصوص چگونگی و نحوه نصب آبگرمکن برقی آزمون می توانید به دفترچه راهنمای دستگاه که داخل جعبه آبگرمکن خریداری شده می باشد مراجعه نمائید. همچنین در صورتی که مایل به دریافت خدمات نصب دستگاه باشید می توانید از خدمات مجاز شرکت استفاده نمائید.

شرایط گارانتی آب گرمکن آزمون دیواری برقی مدل EW SUN

  • المنت آبگرمکن برقی 6 ماه
  • ترموستات آبگرمکن برقی 6 ماه
  • مخزن آبگرمکن برقی ( تعویض) 6 ماه
  • مخزن آبگرمکن برقی (جوشکاری) 2 سال

آبگرمکن برقی و انواع آن

آبگرمکن‌های برقی با استفاده از انرژی الکتریکی آب را به میزان دلخواه مصرف کننده گرم میکنند. این لوازم از جمله لوازم پرمصرف انرژی الکتریکی هستند، لذا استفاده از آنها در زمان پیک بار بسیار نامناسب است. آب گرمکن های برقی انواع مختلفی به شرح ذیل دارند:

آبگرمکن های مخزنی:
در این مدل، آب در محفظه‌ای جمع شده و گرم می‌شود. آب سرد از زیر وارد و آبگرم از بالای مخزن خارج می‌شود. این نوع آبگرمکن معمولی ترین نوع مورد استفاده است.

آبگرمکن های آنی یا فوری:
در این گونه آبگرمکن‌ها مخزن وجود نداشته و آب در صورت نیاز گرم می‌شود. این لوازم از توان نسبتاً بالایی برخوردارند.

آبگرمکن های پمپ حرارتی:
در این مدل‌ از انرژی الکتریکی برای جابجایی حرارت از یک نقطه به نقطه دیگر استفاده می‌شود. در این نوع آبگرمکن‌ها یک ماده واسطه با گرفتن حرارت از یک نقطه محیط آن را به آب میدهد. این نوع آبگرمکن ها نسبتاً مصرف پایین تری دارند.

سایر مشخصات و اطلاعات این وسیله
آبگرمکن های برقی در ظرفیت های مختلف استفاده می‌شوند. در کشور ایران این لوازم به طور میانگین توانی برابر 2000 وات دارند و در هر دوره قرائت کنتور در حدود 180 کیلووات ساعت برق مصرف می‌کنند. در این مورد به سایر مقالات سایت ایران کالا مراجعه کنید. عمر مفید این گونه لوازم به صورت تقریبی 10 تا 15 سال درنظر گرفته می‌شود.

نحوه استفاده صحیح برای کاهش مصرف انرژی الکتریکی
مهمترین‏ و کاراترین روش کاهش مصرف انرژی توسط آبگرمکن برقی، مصرف کمتر آب گرم می‌باشد. به طور نرمال یک خانواده معمولی 4 نفره در یک هفته به اندازه ذخیره آب نوشیدنی 3 سال یک فرد بالغ آب برای حمام مصرف می‌کنند. راهکارهای گوناگونی برای کاهش مصرف آب گرم غیر ضروری وجود دارد. به سایر مقالات سایت ایران کالا در این مورد مراجعه کنید.

– مناسب نمودن عایق کاری آبگرمکن، این روش علاوه بر سادگی برای کاهش انرژی بسیار مفید می‌باشد. راهکارهای اصولی و عملی این کار در دفترچه های راهنمای نصب هر مدل و مارک آبگرمکن توضیح داده شده است.
– مناسب نمودن عایق کاری لوله‌های آب گرم باعث کاهش انرژی مصرفی است.
– استفاده از دمای مناسب برای آب گرم راه بسیار ساده ای برای کاهش مصرف انرژی می باشد.
– نصب صحیح و مکان مناسب علاوه بر کاهش مصرف انرژی، در ایمنی استفاده از وسیله بسیار موثر است.
نکات زیر در خرید یک آبگرمکن باید مورد توجه قرار بگیرد:
– در ظرفیت وسیله انتخابی مورد نظر خود دقت کنید. پارامترهایی مانند میزان حرارت دهی در ساعت اول در مورد آبگرمکن های مخزنی و دبی آب در مورد آبگرمکن های آنی یا فوری نقش تعیین کننده‌ای دارند.
– تا حد امکان از آبگرمکن های گازی استفاده کنید. سوخت ارزان تر از مزایای این نوع لوازم است.
– برای انتخاب یک وسیله درنظر داشته باشید که هزینه اولیه خرید تنها عامل هزینه ای نیست. هزینه نگهداری و انرژی مصرفی سهم بالایی در هزینه کل دارد.
– استاندارد بودن یک وسیله از شرایط لازم و ضروری برای انتخاب وسائل خانگی است.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.