حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
مشخصات بهترین پوشال کولر
21 ژوئن 2019 - 20:25
شناسه : 6152
بازدید 442
5

برای آنکه کولر آبی به خوبی کار کند و از درجه خنکی و نحوه گردش هوای خوبی برخوردار باشد و همچنین به حفظ مسایل بهداشتی نیز کمک کند، باید در درجه اول جنس پوشال آن را در نظر داشته باشید. با ما همراه باشید. پوشال یکی از اجزای مهم کولر های آبی است زیرا درجه […]

ارسال توسط :
پ
پ
برای آنکه کولر آبی به خوبی کار کند و از درجه خنکی و نحوه گردش هوای خوبی برخوردار باشد و همچنین به حفظ مسایل بهداشتی نیز کمک کند، باید در درجه اول جنس پوشال آن را در نظر داشته باشید. با ما همراه باشید.

پوشال یکی از اجزای مهم کولر های آبی است زیرا درجه خنکی ، نحوه گردش هوا و حتی مسایل بهداشتی آن ازاهمیت ویژه ای برخوردار است.
پوشال، نقش بسزایی در تکمیل و بالا بردن راندمان سرمازائی کولر دارد . پوشال عبارت است از رشته های کوتاه و بلندی که توسط ماشین پوشال سازی تولید گردیده است و در بسته بندی هایی متشکل از توریهای نایلونی مخصوص قرار گرفته است.
پوشال چوبی به دلیل قدرت بالای جذب آب شاید بهترین ماده ای باشد که برای بالا بردن راندمان در کولر مورد استفاده قرار می گیرد. چوب به دلیل متخلخل بودن و داشتن ساختمان فیبری می تواند آب را به خوبی در خود نگهداری نماید و در اثر حرکت باد تولید شده توسط پره های متصل به الکترو موتور موجب ایجاد خنکی بیشتر می گردد.
اندازه رشته های چوب مورد استفاده در پوشال متفاوت می باشد و عرض آنها 1 تا 2 میلیمتر و ضخامت آنها نبایدبیشتر از 2 میلیمتر باشد.
چوب مورد استفاده در این محصول دارای خواص فیزیکی خاص ومتخلخل بوده و انعطاف بیشتری نسبت به چوبهای دیگر دارد. از این رو بهترین چوب جهت تولید پوشال کولر چوب سپیدار ، تیره بید وصنوبر بوده که می توانند در منافذ خود آب را به بهترین نحو نگهداری نمایند، از دیگر مزایای این گونه چوب ها راحتی کار با آنهاست به طوریکه دستگاه های مورد مصرف جهت تولید به دلیل نرم و سبک بودن این نوع چوب دارای کمترین استهلاک و هزینه نگهداری می باشند. پوشال قیمت بسیار مناسبی دارد واکثر دست اندر کاران معتقدند پوشال کولر های آبی باید به خاطر حفظ مسایل بهداشتی وتنفسی هر سال تعویض شود.
منبع: تیتر20
<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.