حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, 1 اردیبهشت , 1403 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
مسدود شدن بزرگراه امام علی
26 مارس 2019 - 15:00
شناسه : 5557
بازدید 288
8

پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تردد در بزرگراه امام علی (ع ) و چند نقطه دیگر از پایتخت را در روز ششم فروردین ممنوع اعلام کرد. این ممنوعیت ها در پی بارش های اخیر در تهران اعلام شده است. از شهروندان درخواست شده برای حفظ جان و مال خود به اطلاعیه ها توجه کنند. […]

ارسال توسط :
پ
پ

پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تردد در بزرگراه امام علی (ع ) و چند نقطه دیگر از پایتخت را در روز ششم فروردین ممنوع اعلام کرد. این ممنوعیت ها در پی بارش های اخیر در تهران اعلام شده است. از شهروندان درخواست شده برای حفظ جان و مال خود به اطلاعیه ها توجه کنند.

سرهنگ موسوی پور  با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده در معابر پایتخت درپی بارش‌های اخیر گفت: محدودیت اول از ساعت ۱۴:۳۰  امروز ششم فروردین تا پایان بارش ها و اطلاع بعدی در بزرگراه امام علی ( ع  ) در هر دو مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال انجام شده و این محور توسط پلیس مسدود و دارای محدودیت تردد است.

وی افزود: همچنین محدودیت دوم که از ساعت ۱۴:۳۰  امروز ششم فروردین و تا پایان بارش ها و اطلاع بعدی اعمال می‌شود، در سمت لواسان و فشم از گردنه قوچک و بزرگراه ارتش به سمت سوهانک و پل استخر به سمت گردنه قوچک و همچنین محدوده تلو به سمت لواسانات است.

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ افزود:  میدان کوهسار به سمت کن محدودیت سوم می باشد که تا اعلام بعدی پلیس دارای ممنوعیت است.

موسوی‌پور از شهروندان خواست از تردد و مراجعه به مسیرهای اعلامی جدا خودداری کنند.

منبع: ایسنا

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.