حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 31 فروردین , 1403 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
محصولات لوکس ال جی در حال ورود به بازار جهانی
08 آگوست 2019 - 10:37
شناسه : 6601
بازدید 320
1

شرکت لوازم خانگی ال جی به دنبال گسترش لوازم خانگی لوکس (سیگنچر) خود در بازارهای جهانی بوده وتاکنون موفق ظاهر شده است و هم اکنون فکرهایی برای گسترش آن در نظر دارد گه می تواند به او در این مسیر کمک شایانی به عمل آورد. محصولات ال جی سیگنچر برای نخستین بار در سال ۲۰۱۶ […]

ارسال توسط :
پ
پ

شرکت لوازم خانگی ال جی به دنبال گسترش لوازم خانگی لوکس (سیگنچر) خود در بازارهای جهانی بوده وتاکنون موفق ظاهر شده است و هم اکنون فکرهایی برای گسترش آن در نظر دارد گه می تواند به او در این مسیر کمک شایانی به عمل آورد.

محصولات ال جی سیگنچر برای نخستین بار در سال ۲۰۱۶ وارد بازار کره جنوبی شد و هم اکنون به بیش از ۵۰ کشورجهان عرضه می شود.

شرکت ال جی الکترونیک همواره به دنبال ارتقای زندگی بشر بوده و به همین دلیل قابلیت های جدیدی را به محصولات هوشمند و مدرن خود در سال جدید اضافه کرده است. از جمله محصولاتی که به طور گسترده روانه بازار جهانی می شود، می توان از تلویزیون های رول شونده، خشک کن، یخچال فریزرهای بالا و پایین و دستگاه های تهویه مطبوع نام برد که این روزها توانسته اند بازار خوبی را برای خود به دست آورند.

مشتریان در خارج از کره جنوبی چشم انتظار تولید تلویزیون های رول شونده هستند. مدیر عامل ال جی سیگنچر به تازگی از عرضه تلویزیون های الد رول شونده در سال ۲۰۲۰ خبر داد اگرچه مشتریان کره ای می توانند این محصولات ال جی را در سال جدید در اختیار داشته باشند.

این سری از محصولات ال جی به عنوان نخستین تلویزیون های رول شونده در جهان شناخته می شوند که به نظر می رسد با استقبال مشتریان مواجه شود.

شرکت ال جی تا امروز توانسته محصولات با کیفیت و مشتری پسندی را روانه بازار کند و با استقبال خوب مصرف کنندگان تا کنون مواجه شده است که علت پیشرفت روز افزون آن می باشد.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.