حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
محصولات جدید جی پلاس در حال ورود به ایران
05 اکتبر 2019 - 16:40
شناسه : 8167
بازدید 264
11

بر اساس شنیده ها طی ماه های آینده سه محصول جدید جی‌پلاس به سبد کالای لوازم خانگی این برند در ایران اضافه خواهد شد. پس از آغاز مجدد تحریم ها و بدعهدی قمارباز آمریکایی، شرکت های کره ای از بازار لوازم خانگی ایران پا پس کشیدن و در این میان گلدیران به عنوان تنها نماینده […]

ارسال توسط :
پ
پ

بر اساس شنیده ها طی ماه های آینده سه محصول جدید جی‌پلاس به سبد کالای لوازم خانگی این برند در ایران اضافه خواهد شد.

پس از آغاز مجدد تحریم ها و بدعهدی قمارباز آمریکایی، شرکت های کره ای از بازار لوازم خانگی ایران پا پس کشیدن و در این میان گلدیران به عنوان تنها نماینده رسمی ال جی از عرضه مجدد محصولات این برند کره ای به بازار بازماند.

شرکت گلدیران در این شرایط تصمیم به تولید تلویزیون های جی‌پلاس گرفت و این امر را راهکاری برای عبور از تحریم های خواند. در حال حاضر تلویزیون های جی‌پلاس به عنوان یک محصول تولید داخل در بازار ایران عرضه شده و بخش عمده ای از تمرکز شرکت گلدیران را به خود معطوف کرده است.

به تازگی خبر رسیده که گلدیران قصد دارد تا سبد محصولات خودرا تکمیل‌تر کرده و سه محصول دیگر برند جی‌پلاس را به سبد محصولات لوازم خانگی خود اضافه کند.

بر اساس این گزارش ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و یخچال جی‌پلاس سه محصول جدید این شرکت است که طی ماه های آینده به بازار ایران عرضه می شود.

هنوز جزئیاتی در این باره منتشر نشده و مشخص نیست که شکل ورود این محصولات و میزان داخلی سازی این کالاها به چه شکل خواهد بود اما آنچه که مشخص است ممنوعیت واردات لوازم خانگی باعث خواهد شد تا این سه محصول نیز با هر میزان داخلی سازی که شده در ایران تولید شوند.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.