حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
محصولات جدید اپل را بشناسید
31 جولای 2019 - 10:56
شناسه : 6471
بازدید 228
7

اپل همیشه سعی در خاص بودن و سرویس دهی متفاوت دارد. در این مطلب برای شما از محصولات جدید این شرکت صحبت خواهیم کرد. این کمپانی علاوه بر نسل جدید گوشی های هوشمند آیفون، در چند ماه آینده مک بوک پرو ۱۶ اینچی جدیدی را نیز معرفی می کند. شرکت اپل در نظر دارد سال جاری […]

ارسال توسط :
پ
پ

اپل همیشه سعی در خاص بودن و سرویس دهی متفاوت دارد. در این مطلب برای شما از محصولات جدید این شرکت صحبت خواهیم کرد. این کمپانی علاوه بر نسل جدید گوشی های هوشمند آیفون، در چند ماه آینده مک بوک پرو ۱۶ اینچی جدیدی را نیز معرفی می کند.

شرکت اپل در نظر دارد سال جاری علاوه بر نسل جدید گوشی های هوشمند آیفون، مک بوک پرو ۱۶ اینچی جدیدی را معرفی کند که نه تنها طراحی متفاوتی خواهد داشت، بلکه از مشخصات سخت افزاری قدرتمندی هم بهره می برد.

تاکنون شایعات مختلفی درباره این لپ تاپ منتشر شد و به تازگی Digitimes گزارش کرده اپل سپتامبر سال جاری در کنار معرفی آیفون های ۲۰۱۹، مک بوک پرو ۱۶ اینچی را هم رونمایی خواهد کرد

این دستگاه توسط شرکت Quanta به تولید می رسد و به نمایشگر کم حاشیه و پروضوح مجهز است. گذشته از آن صفحه کلید پروانه ای آن برداشته خواهد شد و یک مدل قیچی وار برای آن درنظر گرفته خواهد شد.

در سوی دیگر شایعه وجود دارد که آیپد پرو جدید هم سال جاری معرفی می شود. اطلاعات کافی در دست نیست و باید منتظر اخبار دقیق و موثقی باقی ماند. پیش بینی می شود در کنار معرفی آیفون های ۲۰۱۹، مک بوک پرو ۱۶ اینچی رونمایی شده که تا اکتبر راهی بازار خواهد شد.

منبع: پایگاه خبری لوازم خانگی

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.