حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
ماشین لباسشویی هوشمند ال جی
02 اکتبر 2019 - 10:01
شناسه : 7967
بازدید 222
6

ماشین‌لباسشویی ال‌جی با هوش‌مصنوعی و موتور Direct Driveعرضه شد. شرکت ال جی از گسترش خط تولید ماشین لباسشویی های جدید خود با هوش مصنوعی و موتور Direct Drive خبر داد. این ماشین لباسشویی های در جلو هوشمند افزایش رفاه کاربران خود را به همراه دارند. این ماشین لباسشویی های ال جی  با طرح نوآورانه به هوش مصنوعی ThinQ مجهز […]

ارسال توسط :
پ
پ

ماشین‌لباسشویی ال‌جی با هوش‌مصنوعی و موتور Direct Driveعرضه شد.

شرکت ال جی از گسترش خط تولید ماشین لباسشویی های جدید خود با هوش مصنوعی و موتور Direct Drive خبر داد. این ماشین لباسشویی های در جلو هوشمند افزایش رفاه کاربران خود را به همراه دارند.

این ماشین لباسشویی های ال جی  با طرح نوآورانه به هوش مصنوعی ThinQ مجهز شده‌اند و از موتورهای Direct Drive مبتکرانه ال جی بهره می‌برند.

با بهره‌گیری از تکنولوژی جدید AI DD، ماشین لباسشویی‌های جدید قادرند با اندازه‌ گیری وزن و تشخیص خصوصیات پارچه، علاوه بر شستشویی ملایم و بی‌ضرر، شستشویی سریع‌ تر و بهتر را به ارمغان آورده و ماندگاری و طول عمر لباس‌ها را نیز افزایش دهند.

تکنولوژی TurboWash 360 ال جی  بدون قربانی کردن تمیزی لباس‌ها، سیکل شستشوی کوتاه ‌تر و آسان ‌تری را فراهم می‌آورد. با این شیوه هر سیکل شستشوی کامل لباس فقط ۳۹ دقیقه طول می‌کشد.

همچنین قابلیت اسپری چندگانه سه ‌بعدی با شلیک جریان آب در ۴ مسیر مختلف هوش مصنوعی و تامین پوشش بیشتر منطقه نبرد با لکه‌ها، به تمیزی بهتر لباس در زمان کمتر کمک شایانی می‌کند.

ماشین لباسشویی های ۷٫۵، ۸ و ۹ کیلوگرمی سری ۵ ال جی  با قیمت ۸۳۹ دلار، ۸ و ۹ کیلوگرمی سری ۷ با قیمت ۱۱۳۹ دلار و ۸ و ۹ کیلوگرمی سری ۹ با قیمت ۱۱۳۱ دلار به فروش می رسد.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.