حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, 5 اردیبهشت , 1403 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
قیمت لحظه ایی دلار
10 آوریل 2018 - 12:54
شناسه : 2976
بازدید 253
7

سال جدید با نرخ های متفاوت و نوسان شدید دلار آغاز شد. قیمت لحظه ایی دلار این روزها به جستجوی خیلی از ما ایرانیها تبدیل شد بالاخره جهانگیری معاون اول دیروز دوشنبه 20 فروردین 97 واکنش نشان داد و اعلام کرد: «عرضه دلار بالاتر از ۴۲۰۰ تومان، قاچاق است / به هر کس دلار بخواهد، […]

ارسال توسط :
پ
پ

سال جدید با نرخ های متفاوت و نوسان شدید دلار آغاز شد. قیمت لحظه ایی دلار این روزها به جستجوی خیلی از ما ایرانیها تبدیل شد بالاخره جهانگیری معاون اول دیروز دوشنبه 20 فروردین 97 واکنش نشان داد و اعلام کرد: «عرضه دلار بالاتر از ۴۲۰۰ تومان، قاچاق است / به هر کس دلار بخواهد، با همین نرخ می‌دهیم. » این در حالیست که از امروز نهادهای انتظامی و امنیتی و حتی گشت تعزیرات در محل (میدان فردوسی و بازار تهران حوالی سبزه میدان) مستقر شده اند. تابلوها نرخ خاصی را نشان می دهند اما در عمل اتفاق دیگری افتاده است.

به عنوان مثال کانال تلگرامی «قیمت لحظه ای دلار» نرخی را اعلام می کند که یا واقعیت دارد یا جوسازی است!؟؟؟

در هر صورت آنچه ما احساس می کنیم در سطح مسئولان کشمکش سیاسی و در سطح عامه مردم اثرگذاری بر مبادله و تهیه مایحتاج است.به امید روزی که اقتصاد بیمار ایران درمان شود.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.