حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 31 فروردین , 1403 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
فیلیپس هم کارخانه اش را تعطیل کرد!
21 ژانویه 2019 - 9:25
شناسه : 4934
بازدید 272
5

در ایران قرار است از محصولات داخلی استفاده شود ولی جالب است بدانید شرکت فیلیپس قصد دارد آخرین واحد تولیدی خود در انگلیس را هم تعطیل کرده و به هلند انتقال دهد. شرکت فیلیپس اعلام کرد قصد دارد آخرین واحد تولیدی خود در انگلیس را تعطیل کرده و به هلند منتقل کند. پیشتر شرکت پاناسونیک ژاپن هم […]

ارسال توسط :
پ
پ

در ایران قرار است از محصولات داخلی استفاده شود ولی جالب است بدانید شرکت فیلیپس قصد دارد آخرین واحد تولیدی خود در انگلیس را هم تعطیل کرده و به هلند انتقال دهد.

شرکت فیلیپس اعلام کرد قصد دارد آخرین واحد تولیدی خود در انگلیس را تعطیل کرده و به هلند منتقل کند.

پیشتر شرکت پاناسونیک ژاپن هم از تصمیم مشابه برای خروج از انگلیس خبر داده بود.

شرکت فیلیپس دلیل خروج از انگلیس را تأثیر منفی احتمالی خروج سخت این کشور از اتحادیه اروپا بر صادرات محصولات خود عنوان کرده است.

آخرین واحد فیلیپس در انگلیس که در منطقه سوفولک این کشور واقع است 430 نفر کارگر و کارمند دارد که با تعطیلی آن همگی بیکار خواهند شد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که بخش قابل توجهی از تولیدات فیلیپس در انگلیس صادراتی هستند و قرار است سال آینده خط تولید آنها به درچتن هلند منتقل شود.

اگرچه سخنگوی فیلیپس گفته است خروج از انگلیس ربطی به برگزیت نداشته و این شرکت پیشتر تصمیم به ترک این کشور گرفته است اما در سخنان مقامات فیلیپس وجود چالش‌های زئوپولتیک و عدم اطمینان موجود نسبت به نحوه خروج انگلیس از اتحادیه اروپا و تأثیرات منفی احتمالی آن بر عملکرد این کشور دلیل تعطیل شدن کارخانه عنوان شده است.

 فرانس ون هوتن، مدیر عامل فیلیپس هشدار داده است که برگزیت بر توانایی‌های صادراتی این شرکت تأثیر منفی خواهد گذاشت.

منبع: فارس

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.