حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, 1 اردیبهشت , 1403 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
فناوری ضد فضولی مانیتور کامپیوتر!
13 می 2019 - 23:45
شناسه : 5705
بازدید 333
5

شاید بشود برای گوشی گلس مات خرید یا نور گوشی را کم کرد که اطرافیانی که علاقه به فضولی دارند، به مراد دلشان نرسند! اما متاسفانه برای مانیتور هیچ کاری نمیشود انجام داد! از این رو، شرکت توبی نرم افزاری ابداع کرده که به کمک کاربران آمده تا از شر فضول ها خلاص شوند! شرکت توبی نرم افزاری به […]

ارسال توسط :
پ
پ

شاید بشود برای گوشی گلس مات خرید یا نور گوشی را کم کرد که اطرافیانی که علاقه به فضولی دارند، به مراد دلشان نرسند! اما متاسفانه برای مانیتور هیچ کاری نمیشود انجام داد! از این رو، شرکت توبی نرم افزاری ابداع کرده که به کمک کاربران آمده تا از شر فضول ها خلاص شوند!

شرکت توبی نرم افزاری به نام Aware را ابداع کرده که از فناوری هلو در سیستم عامل ویندوز و همین طور دوربین متصل به رایانه برای شناسایی مالک هر رایانه استفاده کرده و اگر فرد دیگری به آن زل بزند، صفحه نمایشگر تار یا قفل می‌شود.

در عین حال اگر کاربر و مالک رایانه در برابر آن قرار بگیرد، نمایشگر به حالت عادی بازگردیده و مشاهده محتوای آن ممکن می‌شود. در این صورت اگر کاربری در حال مطالعه یک ایمیل شخصی باشد و به ناگهان مجبور به ترک محل کار خود شود، نمایشگر به انتخاب کاربر تار یا قفل می‌شود.

همچنین می‌توان تنظیمات این نرم افزار را به گونه‌ای انجام داد که به محض ترک محل، نمایشگر تاریک شود تا از مصرف بیش از حد برق نیز جلوگیری شود.

نرم افزار یادشده با تمامی رایانه‌های مجهز به سیستم عامل ویندوز سازگاری دارد ولی مشخص نیست آیا قرار است نسخه‌های سازگار با سایر سیستم عامل نیز عرضه شود یا خیر.

منبع: انگجت

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.