حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 6 اردیبهشت , 1403 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
فروش خودروهای سایپا متوقف شد!
23 فوریه 2019 - 16:44
شناسه : 5196
بازدید 174
5

ستاد تنظیم بازار و کمیته خودرو شرکت سایپا حدود ۲۰ درصد از تولید روزانه خود را فروش فوری اعلام کرد. این تعداد معادل تقریبا روزانه ۴۰۰ دستگاه خودرو می‌شود که البته خرید با کد ملی و کد پستی صورت می گرفت اما امروز این فروش فوری فوری به دلیل اختلالات در سایت متوقف شد. امروز […]

ارسال توسط :
پ
پ

ستاد تنظیم بازار و کمیته خودرو شرکت سایپا حدود ۲۰ درصد از تولید روزانه خود را فروش فوری اعلام کرد. این تعداد معادل تقریبا روزانه ۴۰۰ دستگاه خودرو می‌شود که البته خرید با کد ملی و کد پستی صورت می گرفت اما امروز این فروش فوری فوری به دلیل اختلالات در سایت متوقف شد.

امروز فروش فوری محصولات سایپا به دلیل اختلالات در سایت ثبت نام این شرکت متوقف شد؛ آنطور که شرکت سایپا اعلام کرده است درصدد رفع این مشکل است و به محض اینکه این اختلال برطرف شود و روال ثبت‌نام آغاز خواهد شد.

طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار و کمیته خودرو شرکت سایپا تقریبا حدود20 درصد از تولید روزانه خود را به صورت فروش فوری از 30 بهمن ماه سال جاری آغاز کرده است.

براساس تدابیر صورت گرفته سایت فروش محصولات به صورت شبانه روزی فعال بوده و مشتریان امکان خرید محصولات را دارند. البته با توجه به اینکه 20 درصد شامل تقریبا روزانه 400 دستگاه خودرو در سایپا می‌شود ممکن است با توجه به تقاضای بالا این تعداد در همان ساعات اول به فروش رسیده و سایت برای آن روز بسته شود.

در این طرح فروش فوری محصولات تیبا، تیبا2، سایپا 131، سایپا 132، سایپا 151، کوئیک دستی، نیسان دوگانه سوز و نیسان تک سوز به فروش می‌رسد. در این طرح فروش هر مشتری با کد ملی و کد پستی یک خودرو خریداری کند. البته کد ملی فرد نیز کنترل می‌شود تا طی دو یا سه سال اخیر خودرویی خریداری نکرده باشد.

منبع: تسنیم

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.