حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 31 فروردین , 1403 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
عرضه کندی ایتالیا در دیدبازار
23 دسامبر 2018 - 17:00
شناسه : 4738
بازدید 299
8

شرکت صفا بازار پارس (صاحب امتیاز فروشگاه اینترنتی دیدبازار ) در راستای تکمیل سبد محصولاتش با انجام تحقیقات کافی پیرامون برندهای موجود لوازم خانگی بازار و پس از رایزنی های مختلف؛ موفق به اخذ محصولات خانگی کندی ایتالیا شد. با ورود محصول لباسشویی و ظرفشویی های این برند خوشنام ایتالیایی در فروشگاه اینترنتی دیدبازار؛ مشتریان […]

ارسال توسط :
پ
پ

شرکت صفا بازار پارس (صاحب امتیاز فروشگاه اینترنتی دیدبازار ) در راستای تکمیل سبد محصولاتش با انجام تحقیقات کافی پیرامون برندهای موجود لوازم خانگی بازار و پس از رایزنی های مختلف؛ موفق به اخذ محصولات خانگی کندی ایتالیا شد.

با ورود محصول لباسشویی و ظرفشویی های این برند خوشنام ایتالیایی در فروشگاه اینترنتی دیدبازار؛ مشتریان دیدبازار از این پس می توانند لوازم خانگی کندی موجود در ایران را در سایت دیدبازار به نشانی  https://didbazar.ir/brands/candy.html مشاهده کرده و در همان جا به سبد خرید خود اضافه کنند یا صرفا با یک تماس تلفنی با شماره تماس 021- 021 از مشاوره کارشناسان خبره فروشگاه دیدبازار استفاده نماییند و به همان صورت تلفنی ثبت سفارش کنند.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.