حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 30 فروردین , 1403 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
عرضه انحصاری پلادیوم در امین حضور
10 دسامبر 2017 - 12:44
شناسه : 1994
بازدید 335
8

شرکت صفا بازار پارس در راستای حمایت از کالا و برندهای ایرانی موفق به اخذ نمایندگی و توزیع انحصاری یخچال فریزرهای خانگی پلادیوم در مرکز خرید و فروش تخصصی لوازم خانگی تهران (امین حضور) شد. لازم به ذکر است که محصولات پلادیوم  در کارخانه خوش نام الکترواستیل تولید می شود. دیدبازار هم شرایط خاص و […]

ارسال توسط :
پ
پ

شرکت صفا بازار پارس در راستای حمایت از کالا و برندهای ایرانی موفق به اخذ نمایندگی و توزیع انحصاری یخچال فریزرهای خانگی پلادیوم در مرکز خرید و فروش تخصصی لوازم خانگی تهران (امین حضور) شد. لازم به ذکر است که محصولات پلادیوم  در کارخانه خوش نام الکترواستیل تولید می شود. دیدبازار هم شرایط خاص و ویژه ایی را برای پخش و توزیع بین همکاران محترم در امین حضور و سایر همکاران در استان تهران پیش بینی کرده است.لذا خواهشمندیم برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 38951-021 تماس حاصل نمایید. برای مشاهده محصولات پلادیوم نیز اینجا کلیک کنید.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

6 دیدگاه برای “عرضه انحصاری پلادیوم در امین حضور”
  1. برای پخش توی شهرستان ها هم می توانیم با شما همکاری کنیم ممنون می شوم راهنمایی کنید

    پاسخ
    • با سلام خدمت شما دوست عزیز و گرامی!
      همانطور که از متن خبر هم بر می آید در حال حاضر توزیع و پخش این برند فقط و فقط در تهران صورت می گیرد البته سایت دیدبازار فروش اینترنتی برای سراسر کشور دارد اما فقط مخصوص مصرف کنندگان گرامی است نه توزیع کنندگان. در هر صورت ما پیگیر پخش برند پلادیوم در شهرستانها نیز هستیم. لطفا مشخصات کامل خودتان را برای ما به نشانی sales@didbazar.ir ارسال کنید تا شما را نیز در لیست همکاران شهرستانمان قرار دهیم. با تشکر

      پاسخ
  2. من فروشنده آلتون توی امین حضورم هر از گاهی هم الکترواستیل می فروشم اما تا حالا پلادیوم نفروختم البته یه مدتی توی سه راه کالاشو دیدم که همکارا می فروشن مزایای فروشش چی؟

    پاسخ
    • طبق مذاکرات رسمی صورت گرفته باید بگوییم برند پلادیوم قرار است به یک برند لوکس یخچال و فریزر بدل شود به همین دلیل هم لیست قیمت مصرفش گرانتر از لیست قیمت مصرف الکترواستیل است اما آنچه در حال حاضر دست به نقد برای همکاران توزیع و پخش کننده هست درصد تخفیف خوبی است که به آنها تعلق می گیرد.

      پاسخ
  3. آقای رسولی توی پاساژ تیمچه را می شناسم توزیع کننده الکترواستیل دیگه! همکار خودمون که مدتی هم آلتون کار بود اما نمی دونم چرا الان داره یه برند ناشناس می فروشه و توزیع می کنه!؟

    پاسخ
    • یکی از دلایل این کار به تجربه شخصی آقای رسولی برمیگردد و دلیل دیگر سیاست هایی است که شرکت صفا بازار پارس متولی فروشگاه اینترنتی دیدبازار برای خودش در عرضه برندها و محصولات ایرانی در پیش گرفته است. از شما هم دعوت می کنیم به جمع همکاران پخش کننده ما بپیوندید و از تولید ملی با کیفیت حمایت کنید.

      پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.