حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
ظاهر جدید شهاب حسینی در ترکیه
16 اکتبر 2019 - 10:08
شناسه : 9454
بازدید 285
15

حسن فتحی به زودی «مست عشق» را با داستانی از مولانا و شمس تبریزی در ترکیه کلید خواهد زد. فیلمی که در آن شهاب حسینی نقش شمس تبریزی را ایفا خواهد کرد. تا اینجا کار بازیگران مست عشق، پارسا پیروزفر، شهاب حسینی، ابراهم چلیکول، هانده ارچل و حسام منظور خواهند بود. این فیلم به کارگردانی […]

ارسال توسط :
پ
پ

حسن فتحی به زودی «مست عشق» را با داستانی از مولانا و شمس تبریزی در ترکیه کلید خواهد زد. فیلمی که در آن شهاب حسینی نقش شمس تبریزی را ایفا خواهد کرد.

تا اینجا کار بازیگران مست عشق، پارسا پیروزفر، شهاب حسینی، ابراهم چلیکول، هانده ارچل و حسام منظور خواهند بود. این فیلم به کارگردانی حسن فتحی در استانبول کلید خورده است.

هانده ارچل، ستاره سینمای ترکیه، به فیلم مست عشق اضافه شده تا نقش کیمیا را بازی کند. بازیگران فیلم مست عشق تا اینجا کار شهاب حسینی در نقش شمس، پارسا پیروزفر در نقش مولانا، ابراهیم چلیکول و حسام منظور هستند.

فیلم “مست عشق ” برشی از زندگی مولانا جلال‌الدین محمد بلخی و شمس تبریزی را روایت می‌کند.

سایر عوامل اصلی فیلم مست عشق نیز بدین شرح اند:

تهیه‌کننده: مهران برومند، فیلمنامه‌نویسان: حسن فتحی و فرهاد توحیدی، جانشین تهیه‌کننده: شهرام زاهدی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی پورصمدی، مدیر هنری: نیلوفر چامور، طراح گریم: ایمان امیدواری، سرپرست گروه کارگردانی: محمدرضا رستمی، دستیار اول و مدیربرنامه ریزی: فاتیح کُجا، مدیرتولید: تولگا توسون، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: آیتکین یالچین، طراح بدلکاری: شاهین کاراکوش، سرمایه‌گذاران: شرکت سیماریا (simarya film production) و شرکت ای. ان. جی (ENG yepim medya).

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.