حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, 28 فروردین , 1403 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
شیرین؛ برده جنسی داعش به مدت 2 سال و نیم
07 فوریه 2018 - 10:57
شناسه : 2444
بازدید 326
13

«استیسی دُلی» تهیه کننده زن شبکه بی بی سی به تازگی با زنی به نام «شیرین» به جایی که شیرین به مدت دو سال و نیم به عنوان برده جنسی یک داعشی در موصل عراق بود برگشته و زندگی آن دوران شیرین را مستند سازی می کند. به یادآوری این خاطرات قطعا برای شیرین زجرآور […]

ارسال توسط :
پ
پ

«استیسی دُلی» تهیه کننده زن شبکه بی بی سی به تازگی با زنی به نام «شیرین» به جایی که شیرین به مدت دو سال و نیم به عنوان برده جنسی یک داعشی در موصل عراق بود برگشته و زندگی آن دوران شیرین را مستند سازی می کند. به یادآوری این خاطرات قطعا برای شیرین زجرآور است.

 

به گزارش دیلی میل،شیرین با بازدید از خانه ای که در آنجا اسیر بود، خاطرات تلخ روزهای اسارت خود را شرح داد و گفت که به مدت دو سال و نیم برده جنسی یک تروریست به نام «سیف» بود و به قدری ناامید شده بود که حتی 4 بار تلاش کرد خودکشی کند و در نهایت پس از به هلاکت رسیدن تروریستی  که او را اسیر کرده بود، در عملیات بازپس گیری موصل، توانست فرار کند.

شیرین در ادامه برنامه، گزارشگر و تهیه کننده بی بی سی را به یکی از محل های تجارت بردگان جنسی در موصل می برد و می گوید: در این محل 100 زن همزمان به فروش می رسیدند. هنوز هم 3000 نفر آنها مفقود هستند.

در بخش دیگری از این مستند، شیرین و استیسی با یک داعشی دیگر به نام «انمار» مصاحبه کردند. انمار که هم اکنون در بازداشت به سر می برد، در آن زمان به خانه شیرین حمله کرده و 3 برده جنسی هم داشته است. این عنصر داعشی جنایت کار در ادامه اعتراف کرد که به 250 زن و کودک تجاوز کرده است که سن برخی از آنها از 15 سال هم کمتر بوده است.

شیرین به این تروریست داعشی  گفت که به خاطر اشکی که از این دختران گرفته است، یک روز تاوان خواهد داد.

انمار نیز در این مصاحبه اعتراف کرد که برای پول به گروه تروریستی داعش پیوسته است. وی همچنین اعلام کرد که 900 نفر را در طول مدت عضویت در گروه تروریستی داعش کشته است!

او در ادامه اعتراف کرد: ما ایست های بازرسی تقلبی ایجاد می کردیم و خودمان را پلیس نشان می دادیم. پس از آن، 30 یا 40 نفر را بازداشت می کردیم و آنها را پشت یک کامیون قرار می دادیم و آنها را می کشتیم.

شرح عکس: شیرین (سمت راست) و تهیه کننده بی بی سی (سمت چپ)

منبع: eghtesadnews

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.