حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, 1 اردیبهشت , 1403 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
شروع برنامه نود با آغاز لیگ؟!
03 سپتامبر 2019 - 15:39
شناسه : 6976
بازدید 183
8

شروع شایعاتی در مورد حضور دوباره عادل فردوسی پور در برنامه نود که آیا آغازی دوباره با شبکه سه خواهد داشت یا خیر علیرضا جوادی: فصل گذشته لیگ برتر با حواشی زیادی همراه بود و این حواشی در سایه حذف برنامه نود گم شد و آن‌طور که باید به پرونده این حواشی رسیدگی نشد تا […]

ارسال توسط :
پ
پ

شروع شایعاتی در مورد حضور دوباره عادل فردوسی پور در برنامه نود که آیا آغازی دوباره با شبکه سه خواهد داشت یا خیر

علیرضا جوادی: فصل گذشته لیگ برتر با حواشی زیادی همراه بود و این حواشی در سایه حذف برنامه نود گم شد و آن‌طور که باید به پرونده این حواشی رسیدگی نشد تا این پرونده‌ها بدون اینکه زیر ذره‌بین دقیق برنامه نود بروند، کنار گذاشته شوند و از ذهن‌ها پاک شوند. در این گزارش تعدادی از پرونده‌هایی که در غیاب برنامه نود به طور مفصل بررسی نشدند را مرور کرده‌ایم.

 

کمیته‌ انضباطی و تلاش برای بخشش

در چند ماه گذشته، دو بازی با ناهماهنگی بسیار برگزار شد و اتفاقات زشت و ناپسندی در فوتبال ایران رقم خورد. نیمه‌نهایی جام حذفی، یکی از آن بازی‌ها بود که در آن تماشاگران به یکدیگر حمله کردند و افراد زیادی آسیب دیدند، خودرو خبرنگاران به شدت آسیب دیدند و بازیکنان هم در زمین به شکل‌های مختلفی با یکدیگر درگیر شدند. قرارگیری این مشکلات در کنار هم، جو ترسناکی را در فوتبال ایران شکل داد و ریشه نفرت را در میان هواداران دو تیم پرسپولیس و سپاهان بیش‌تر از قبل گسترش داد. کمیته انضباطی برای برخورد با این متخلفان، احکامی را صادر کرد که اصلا سختگیرانه نبود و به‌گونه‌ای نبود که با افراد متخلف برخورد جدی کند. محرومیت‌های در نظر گرفته شده برای تیم‌ها هم خیلی سریع از یک محرومیت قطعی به یک محرومیت تعلیقی تبدیل شد. یکی دیگر از پرونده‌هایی که باعث ایجاد اختلاف در فوتبال ایران شد، بازی پرسپولیس و داماش بود. جایی‌که فینال جام حذفی با بیش از دو ساعت تاخیر برگزار شد، اما درنهایت هیچکسی از مسئولین محروم نشدند تا از دیدگاه فدراسیون فوتبال و کمیته‌های قضایی آن، هیچکدام از کارکنان سازمان لیگ مقصر نباشند.

مقصران دو پرونده بزرگ که می‌توانستند تا ماه‌ها از فضای فوتبال دور باشند و در برگزاری مسابقات یا شرکت در مسابقات نقشی نداشته باشند، حالا به راحتی و بدون محرومیت خود به فعالیت در فوتبال ایران ادامه می‌دهند تا خون‌های ریخته‌ شده از هواداران به کلی فراموش شوند.

 

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.