حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, 28 فروردین , 1403 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
سورپرایز ال جی: جارو شارژی با قیمت مناسب!
16 سپتامبر 2019 - 21:41
شناسه : 7398
بازدید 270
7

دوران کودکی ما با جاروهای کوچک پلاستیکی به نام جارو نپتون سر شد! اما از آنجا که علم هر روز پیشرفت می کند و قطعا همه وسایل را رو به بهبود می برد، جارو شارژی مدتهاست که به کمک جاروهای اصلی خانه ها آمده است. در این مطلب از سورپرایز شرکت ال جی رونمایی می […]

ارسال توسط :
پ
پ

دوران کودکی ما با جاروهای کوچک پلاستیکی به نام جارو نپتون سر شد! اما از آنجا که علم هر روز پیشرفت می کند و قطعا همه وسایل را رو به بهبود می برد، جارو شارژی مدتهاست که به کمک جاروهای اصلی خانه ها آمده است. در این مطلب از سورپرایز شرکت ال جی رونمایی می کنیم.

شرکت ال جی از عرضه جارو شارژی مدل CordZero A9 خود به ارزش ۱۰۰ دلار از تاریخ ۱ سپتامبر تا ۳۰ سپتامبر سال جاری در بازار استرالیا خبر داد.

جاروشارژی ال جی مدل CordZero A9 با استفاده از باتری های قابل تعویض عمل می کند و همچنین این جارو عصایی قابل شارژ بوده و تا ۶۰ دقیقه قابل استفاده است.

خانه های مدرن استرالیا با کف پوش های متنوعی از جمله چوب، کاشی و فرش پوشیده شده اند و مصرف کنندگان به دنبال محصولاتی هستند که بتوانند تمام این سطوح را تمیز کنند.

محصولات ال جی با توجه به نیازهای مصرف کنندگان برای نظافت و دستیابی به سطوح مختلف طراحی شده اند.

منبع: پایگاه خبری لوازم خانگی

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.