حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 6 اردیبهشت , 1403 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
سود تسهیلات مسکن در بافت های فرسوده کاهش یافت
08 فوریه 2018 - 18:35
شناسه : 2448
بازدید 191
6

دغدغه ما همیشه داشتن یک سرپناه بوده است. همه ما دوست داریم که مالک خانه شویم تا از زیر بار اجاره های سنگین مستاجر بودن رهایی پیدا کنیم. چه بسا که وام گرفتن می تواند در این امر به کمک ما بیاید و بخشی از دغدغه ما را حل کند.     ابوالقاسم رحیمی‌انارکی از […]

ارسال توسط :
پ
پ

دغدغه ما همیشه داشتن یک سرپناه بوده است. همه ما دوست داریم که مالک خانه شویم تا از زیر بار اجاره های سنگین مستاجر بودن رهایی پیدا کنیم. چه بسا که وام گرفتن می تواند در این امر به کمک ما بیاید و بخشی از دغدغه ما را حل کند.

 

 

ابوالقاسم رحیمی‌انارکی از مکاتبه با بانک مرکزی برای افزایش دوره بازپرداخت تسهیلات مسکن به 15 سال خبر داد و گفت: سود تسهیلات مسکن در بافت‌های فرسوده 1.5 درصد کاهش یافت.

وی اظهار کرد: میزان جذب سپرده‌ها در بانک مسکن در سال گذشته 545 هزار میلیارد ریال بود که این رقم تا 12 بهمن به 681 هزار میلیارد ریال افزایش یافته که 26.6 درصد رشد داشته است. این در شرایطی بوده که بانک مسکن از اواخر پاییز 95 که بحث رقابت در مسئله سود بانکی شد. رقابتی بین بانک‌ها شکل گرفت و بانک مسکن به هیچ وجه وارد این بازی نشده بود. سال گذشته 3 درصد قیمت تمام شده پول را کاهش داده‌ایم و امسال نیز 1.8 درصد کاهش داده‌ایم و الان قیمت تمام شده پول بانک مسکن 17 درصد است

منبع: اقتصادنیوز

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.