حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
سرفیس منعطف مایکروسافت
06 اکتبر 2019 - 10:34
شناسه : 8354
بازدید 225
8

شرکت مایکروسافت به تازگی در جریان رویداد ۲ اکتبر از گوشی هوشمند اندرویدی خود با صفحه نمایش منعطف رونمایی کرد. اسمارتفونی که شباهتی به میت ایکس هوآوی و گلکسی فولد سامسونگ دارد. این دیوایس با سیستم عامل اندروید گوگل در فصل تعطیلات ۲۰۲۰ راهی بازار می شود. سرفیس دو در واقع همان سرفیس فونی است […]

ارسال توسط :
پ
پ

شرکت مایکروسافت به تازگی در جریان رویداد ۲ اکتبر از گوشی هوشمند اندرویدی خود با صفحه نمایش منعطف رونمایی کرد. اسمارتفونی که شباهتی به میت ایکس هوآوی و گلکسی فولد سامسونگ دارد.

این دیوایس با سیستم عامل اندروید گوگل در فصل تعطیلات ۲۰۲۰ راهی بازار می شود. سرفیس دو در واقع همان سرفیس فونی است که تاکنون شایعات بسیاری درباره آن شنیدیم و مشاهده کردیم.

در نهایت مایکروسافت تصمیم گرفت به رونمایی این دستگاه منعطف بپردازد و اگرچه در حال حاضر نمونه کانسپت بوده و نسخه تولیدی آن اواخر سال ۲۰۲۰ از راه می رسد. جزئیات سخت افزاری سرفیس (دستگاهی از خط رایانه‌های حمل شونده (تبلت) طراحی و معرفی شده از سوی شرکت مایکروسافت است که با سیستم‌عامل‌های «ویندوز آر. تی» و همچنین «ویندوز8 » کار کرده و بزودی در دو مدل به بازار عرضه خواهد شد. عنوان مدل نخست‌اش سرفیس و مدل دوم آن سرفیس حرفه‌ای (Pro) خواهد بود این دستگاه در تاریخ ۲۶ اکتبر ۲۰۱۲ به بازار آمریکا آماده ارائه گردید.)دو اعلام نشد اما این دستگاه از قلم پشتیبانی کرده و احتمالا با پردازنده کوالکام همراه است.

گفته می شود سرفیس دو ساختاری مشابه سرفیس نئو دارد اما در ابعاد کوچکتر و با سیستم عامل متفاوت برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند زیرا تا زمان عرضه آن فاصله بسیاری باقی مانده است.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.