حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 7 اردیبهشت , 1403 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
سردار سلیمانی ؛ اینستاگرام تاب سوگ ملت ایران را نداشت!
04 ژانویه 2020 - 18:00
شناسه : 11138
بازدید 201
6

سردار سلیمانی ،سردار بزرگ و بنام ایرانی،در بامداد روز جمعه در پی اقدامی ناجوان مردانه و بی رحمانه ، در فرودگاه بغداد،مورد حمله نیروی های بیگانه قرار گرفت و توسط بالگردهای هوایی امریکا به خودرو حامل ایشان و همراهانشان به شهادت رسیدند. این سردار بزرگ در حالی که برای انجام ماموریت های کاری خود عازم […]

ارسال توسط :
پ
پ

سردار سلیمانی ،سردار بزرگ و بنام ایرانی،در بامداد روز جمعه در پی اقدامی ناجوان مردانه و بی رحمانه ، در فرودگاه بغداد،مورد حمله نیروی های بیگانه قرار گرفت و توسط بالگردهای هوایی امریکا به خودرو حامل ایشان و همراهانشان به شهادت رسیدند.

این سردار بزرگ در حالی که برای انجام ماموریت های کاری خود عازم شهر بغداد عراق شده بود توسط افراد ناشناس توسط بالگرد مورد اصابت قرار گرفته و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

در پی این ضایعه بزرگ ، ملت ایران این غم بزرگ را به سوگ نشسته و خود را در عزای این بزرگ مرد تاریخ معاصر ایران سهیم دانستند.

انتشار پست هایی در صفحات دنیای مجازی توسط کاربران ایرانی با عنوان #سردار_سلیمانی بخشی از ابراز همدردی ملت سوگوار ایران برای این اتفاق فجیع بود.

حذف پست های مربوط به سردار سلیمانی توسط اینستاگرام!

در روز گذشته افراد و اشخاص زیادی از جمله هنرمندان، ورزشکاران ، افراد معروف جامعه و همچنین ملت شریف ایران ،این غم بزرگ را به اشتراک گذاشته و خود را در سوگ این سردار خوش آوازه سهیم دانستند.

اما آن نکته قابل توجه این است که اینستاگرام در اواسط لحظات پخش خبر شهادت سردار سلیمانی ، دست به اقدامی غیرعادی زد و پست هایی را که مردم ایران در جهت شهادت سردار خود منتشر کرده بودند را حذف کرد.

علیرضا جهانبخش ملی پوش فوتبال کشورمان که هم اکنون برای تیم برایتون انگلیس توپ می زند یکی از شخصیت های معترض به این اقدام اینستاگرام بود که در همین رابطه در استوری خود اینگونه نوشت :

“چرا اینستاگرام باید پست‌های مربوط به کسی که از مرزها و ناموس ما دفاع می‌کنه رو پاک کنه. قابل درک نیست…”

این جمله شاید برای خیلی از افراد قابل درک نباشد که علت این اقدام نا بخردانه اینستاگرام چیست و چرا باید مانع انتشار این غم بزرگ شود؟!

در پی این حادثه، در ایران سه روز عزای عمومی اعلام شد.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.