حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
ساندبار اندروید تی وی، جذاب و باورنکردنی!
20 جولای 2019 - 23:30
شناسه : 6393
بازدید 243
8

بالاخره انتظارها به پایان رسید و جی بی ال، ساندبار با پلتفرم اندروید تی وی گوگل را روانه بازار کرده و همگان را شگفت زده کرده. در این مطلب برای شما به معرفی این محصول جذاب و باورنکردنی می پردازیم. نخستین ساندبار جی بی ال با پلتفرم اندروید تی وی گوگل (جی بی ال لینک بار) در […]

ارسال توسط :
پ
پ

بالاخره انتظارها به پایان رسید و جی بی ال، ساندبار با پلتفرم اندروید تی وی گوگل را روانه بازار کرده و همگان را شگفت زده کرده. در این مطلب برای شما به معرفی این محصول جذاب و باورنکردنی می پردازیم.

نخستین ساندبار جی بی ال با پلتفرم اندروید تی وی گوگل (جی بی ال لینک بار) در سال گذشته معرفی شد اما بارها عرضه آن با تاخیر مواجه شده که هم اکنون امکان دسترسی به آن در بازارهای انگلیس و آمریکا فراهم شده است.

جی بی ال لینک بار برای اولین بار در ماه مه سال ۲۰۱۸ معرفی شد که ظاهری همانند سایر ساندبارهای استاندارد دارد اما قابلیت اجرای اندروید تی وی را داشته و با دستیار صوتی گوگل اسیستنت یکپارچه است.

این ساندبار مجهز به اندروید ۸ بوده و برای کنترل محتوای یوتیوب می تواند از فرمان صوتی “هی گوگل” استفاده کند و علاوه براین، قابلیت “PrivacySwitch” نگرانی کابران را در خصوص گوش دادن ساندبار به مکالمات اتاق پذیرایی برطرف کرده است.

صدای استریو جی بی ال لینک بار تا ۱۰۰W ارتقا یافته و از سه خروجی HDMI و یک خروجی HDMI با ARC بهره می برد که جی بی ال در کنار این ساندبار، یک ساب ووفر وایرلس نیز عرضه می کند.

لازم به ذکر است که این ساندبار از جدیدترین فرمت های صوتی نظیر دالبی اتموس و یا DTS:X پشتیبانی نمی کند.

گوگل مدعی است که این ساندبار اولین دستگاه در سری محصولات هیبریدی بوده که اسپیکر اسیستنت و تجربه‌ی اندروید تی‌وی را به طور کامل ارائه می‌دهد. مشتریان آمریکایی و انگلیسی می توانند این محصول را با قیمت ۴۰۰ دلار و ۳۵۰ یورو خریداری کنند.

منبع: پایگاه خبری لوازم خانگی ایران

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.