حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
سامسونگ دیسپلی در بخش تاسیسات LCD سرمایه گذاری کرده است
25 سپتامبر 2019 - 10:15
شناسه : 7699
بازدید 191
3

براساس گزارش منتشر شده  از شرکت بزرگ کره ای سامسونگ ، سامسونگ دیسپلی از سرمایه گذاری ۱۱ میلیارد دلاری (۱۳ تریلیون ون) به منظور  تولید صفحه نمایشگر های پیشرفته تر در کارخانه پنل های ال سی دی کره جنوبی خبر داد. سامسونگ دیسپلی یکی از شرکت های تحت مالکیت گروه بزرگ سامسونگ بوده و به […]

ارسال توسط :
پ
پ

براساس گزارش منتشر شده  از شرکت بزرگ کره ای سامسونگ ، سامسونگ دیسپلی از سرمایه گذاری ۱۱ میلیارد دلاری (۱۳ تریلیون ون) به منظور  تولید صفحه نمایشگر های پیشرفته تر در کارخانه پنل های ال سی دی کره جنوبی خبر داد.

سامسونگ دیسپلی یکی از شرکت های تحت مالکیت گروه بزرگ سامسونگ بوده و به علاوه وظیفه تامین پنل های اپل را نیز برعهده دارد. سخنگوی سامسونگ دیسپلی که دو تاسیسات پنل LCD را در کره و چین اداره می کند، تا کنون به برنامه های سرمایه گذاری سامسونگ در آینده اشاره نکرده است.

این غول فناوری کره جنوبی با مشکلاتی نظیر کاهش تقاضای پنل های LCD برای تلویزیون و گوشی های همراه، رقابت با برندهای چینی و تمایل خرید مشتریان به تلویزیون های OLED دست و پنجه نرم می کند.

سامسونگ در ماه آگوست اعلام کرد که به دلیل کاهش تقاضای برای پنل های ال سی دی قصد دارد تا یکی از خطوط تولید خود را تعلیق کند.

سامسونگ الکترونیک پیش از این اعلام کرده بود که در ماه های آوریل-جون حدود ۵۰۰ میلیارد ون در بخش صفحه نمایشگر سرمایه گذاری کرده است.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.