حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
سال نو با ایکس ویژن
30 مارس 2020 - 10:00
شناسه : 11433
بازدید 290
6

ایکس ویژن در سال نو به همواره در تلاش است تا محصولات خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به بازار های داخلی عرضه دارد تا مصرف کنندگان خوب ایرانی بتوانند از محصولات خوب داخلی استفاده کرده و رضایت کاملی از این دسته محصولات داشته باشند. همچنین با ارائه تولیدات جدید در سال […]

ارسال توسط :
پ
پ

ایکس ویژن در سال نو به همواره در تلاش است تا محصولات خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به بازار های داخلی عرضه دارد تا مصرف کنندگان خوب ایرانی بتوانند از محصولات خوب داخلی استفاده کرده و رضایت کاملی از این دسته محصولات داشته باشند.

همچنین با ارائه تولیدات جدید در سال نو سعی دارد تا ارزنده تربن لوازم خانگی را در احتیار هموطنان خود قرار دهد.

شعار جذاب و جالب ایکس ویژن را همه شنیده اید که برای تحقق آن تلاش های شبانه روزی توسط عوامل آن صورت پذیرفته است.

کیفیت را در قاب ایکس ویژن در سال نو ببینید!

این شعار جذاب ایکس ویژن برای مشتریان حرفه ای خود است.

تلویریون های ایکس ویژن از ویژگی ها و مشخصات متفاوتی برخوردار هستند که شما می توانید با مراجعه به وبسایت فروشگاه اینترنتی دیدبازار از انواغ و مدل های محتلف این برند داخلی مطلع شده و اقدام به خریداری کنید.

 

این برند که طبق گزارش های به دست آمده بیشترین سهم فروش تلویزیون را به خود اختصاص داده است از سال گذشته فعالیت تبلیغاتی گسترده‌ای را شروع کرده که تاثیر مثبت این اقدام را می‌توان مشاهده کرد.

برند ایکس ویژن از سال 1385 در کارخانه الکترونیک شرکت مادیران تولید شده و تحت گارانتی و خدمات پس از فروش مادیران به بازار عرضه می‌شود، در چند سال اخیر با افزایش تولید و تنوع در طیف محصولات صوتی و تصویری خود توانست اعتماد مشتریان را به تولید داخلی افزایش داده و سهم بازار خود را افزایش دهد.
در پاییز 98 شرکت مادیران اقدام به راه اندازی خط تولید ماشین لباسشویی و یخچال با برند ایکس ویژن نموده و سعی دارد در بازار لوازم خانگی نیز محصولات خود را به مشتریان معرفی و عرضه نماید تا محصولات با کیفیت ایرانی به دست مصرف کننده خوب ایرانی برسد و به چرخه اقتصادی این آب و خاک خدماتی ارائه شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.