حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 31 فروردین , 1403 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
سال جدید لوازم خانگی چه رنگی بخریم؟!
11 مارس 2019 - 8:36
شناسه : 5284
بازدید 415
10

شاید دلتان بخواهد برای سال جدید وسایل خانه را هم تغییر داده و رنگ جدیدی در آشپزخانه خود به کار گیرید. در همین راستا شاید برایتان جذاب باشد بدانید که رنگ بندی لوازم خانگی در سال جدید چه خواهد بود؟ در ادامه به بررسی پاسخ این پرسش پرداخته ایم. شرکت های لوازم خانگی ال جی، سامسونگ […]

ارسال توسط :
پ
پ

شاید دلتان بخواهد برای سال جدید وسایل خانه را هم تغییر داده و رنگ جدیدی در آشپزخانه خود به کار گیرید. در همین راستا شاید برایتان جذاب باشد بدانید که رنگ بندی لوازم خانگی در سال جدید چه خواهد بود؟ در ادامه به بررسی پاسخ این پرسش پرداخته ایم.

شرکت های لوازم خانگی ال جی، سامسونگ و جنرال الکتریک در نمایشگاه IIHS شیکاگو حاضر می شوند و قرار است که مجموعه جدیدی از لوازم خانگی های بزرگ و کوچک خود را با روکش و ترکیب رنگی جدید معرفی کنند. از جمله این محصولات می توان به انواع یخچال فریزر، فر، ماشین ظرفشویی، قهوه ساز و میکسر اشاره کرد.

طراحی اسپرت و استفاده از رنگ های متنوع مانند آبی و قرمز از ویژگی های اصلی لوازم خانگی های کوچک در سال ۲۰۱۹ است. به نظر می رسد که در سال جاری بهرi بردن از روکش های استیل ضد زنگ کمتر شده است اما معرفی این محصولات جدید به معنی پایان عمر لوازم خانگی هایی با روکش استیل نیست.

تنوع در محصولات خانگی در سال ۲۰۱۹ بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته که از جمله محصولات جالب این نمایشگاه می توان به خط تولید لوازم آشپزخانه دش (Dash)  با رنگ های صورتی پاستیلی نام برد.

برند کیچن اید قصد دارد به مناسبت تولد صد سالگی خود از محصولاتی با رنگ قرمز رونمایی کند. طراحی براق از ویژگی های جذاب این سری محصولات نیز است.

گالانز امریکاز نیزبه پیروی از سایر برندها، یخچال فریزر، مایکروویو و توسترهایی در رنگ های قرمز، زرد و آبی طراحی کرده است.

لوازم خانگی های مسی که به تازگی با استقبال خوبی مواجه شده اند، در این رویداد حاضر شده و  میکسرهای مس و برنز بلک اند دکرو لیوان های هوشمند سرامیکی مسی از دیگر محصولات جدید پرطرفدار این نمایشگاه خواهند بود.

منبع: ال کا ایران

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.