حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 30 فروردین , 1403 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
رونمایی تلویزیون ۸۸ اینچی ۸K ال جی
25 آگوست 2018 - 12:55
شناسه : 3729
بازدید 256
6

نمایشگاه CES بزرگترین رویداد تکنولوژی سال است. در این نمایشگاه محصولات جدید و پیشرفت‌های تکنولوژی شرکت‌های مختلف را می‌بینیم و تلویزیون‌ها هم بخشی از این محصولات هستند. بدون شک در نمایشگاه CES 2018 که تا ده روز دیگر شروع می‌شود، شاهد رونمایی صفحه‌های نمایش جدیدی خواهیم بود. شرکت ال‌جی زودتر از شروع این نمایشگاه از […]

ارسال توسط :
پ
پ

نمایشگاه CES بزرگترین رویداد تکنولوژی سال است. در این نمایشگاه محصولات جدید و پیشرفت‌های تکنولوژی شرکت‌های مختلف را می‌بینیم و تلویزیون‌ها هم بخشی از این محصولات هستند. بدون شک در نمایشگاه CES 2018 که تا ده روز دیگر شروع می‌شود، شاهد رونمایی صفحه‌های نمایش جدیدی خواهیم بود. شرکت ال‌جی زودتر از شروع این نمایشگاه از اولین تلویزیون ۸۸ اینچی با وضوح تصویر ۸K رونمایی کرده است.

با اینکه مطمئن هستیم استاندارد فعلی تلویزیون‌های وضوح تصویر ۴K است و به این زودی‌ها قرار نیست به وضوح تصویر ۸K کوچ کنیم، ولی عجیب نیست از همین حالا شاهد عرضه‌ی تلویزیون‌های ۸K هم باشیم. تلویزیونی که ال‌جی معرفی کرده است، وضوح تصویر ۷۶۸۰ در ۴۳۲۰ پیکسل دارد؛ این وضوح تصویر ۱۶ بار از تلویزیون‌های Full HD بیشتر است.

 

ال‌جی هم‌چنین می‌گوید با توجه به اینکه از تکنولوژی OLED در ساخت تلویزیون استفاده شده، آن‌ها توانسته‌اند ضخامت تلویزیون را بسیار پایین بیاورند؛ چون OLED نیاز به چراغ پس زمینه ندارد. تلویزیون‌های OLED هم‌چنین مصرف انرژی پایین‌تری در مقایسه با LCD دارند.

تلویزیون ۸۸ اینچی جدید ال‌جی تمام و کمال در CES 2018 به نمایش گذاشته می‌شود.

منبع:Ubergizmo

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.